مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: از همه نانوایی های ایلام خواسته شده در روزهایی با بارش های تند و یا سیلابی مدت زمان فعالیت خود را از سقف ساعت 19 به ساعت 21 شب افزایش دهند.
کد خبر: ۱۲۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 05 November 2015
به گزارش سایت تابناک ایلام، کامران سیلمان پور روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در صورت سیلابی شدن مسیرها، 20 واحد نانوایی شهر ایلام توانمند و مکانیزه که توان پخت نان در حجم بالا را دارند به عنوان واحد های کشیک انتخاب شده اند ودر همه شهرستان های تابعه نیز تعدادی از واحدهای تولیدی نان به عنوان نانوایی کشیک از قبل انتخاب شده اند که در صورت نیاز تا پاسی از شب نان تازه پخت در اختیار مردم قرار دهند.
وی با بیان اینکه آرد مازاد همه نانوایی های سطح استان حتی در صورت بروز سیلاب تامین شده است، افزود: ماشین های حمل و نقل کسیه های آرد هم اکنون در کارخانه های تولید آرد در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت نیاز در سریع ترین زمان ممکن خود را به نانوایی های تولیدی شهرستان های مخلتف برسانند.
سلیمان پور یادآور کرد: به همه واحد های نانوایی استان توصیه شده است که آب مورد نیاز برای پخت نان را در مخازن ویژه آب ذخیره سازی کنند تا در صورت قطع شدن شبکه توزیع آب ، روند پخت و تولید نان نانوایی ها مختل نشود.
وی از دوگانه سوز شدن برخی از نانوایی های شهر ایلام خبر داد که این واحد ها علاوه بر توان پخت نان با گاز شهری، به سیستم گازوییل و برق اضطراری هم مجهز هستند و در مواقع بحرانی و نبود گاز وبرق بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.
وی گفت: همچنین با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تعدادی از نانوایی های سطح شهر ایلام با اخذ لیبل و برند مورد تایید اقدام به پخت و بسته بندی نان برای توزیع بین غذاخوری و سوپرمارکت های سطح شهر می کنند.
720 واحد نانوایی فعال با پخت انواع نان های مختلف در استان ایلام فعال هستند که به طور معمول در روز های عادی زمان فعالیت آنها تا ساعت 19 شب است ./ ز
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار