مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت:
ميزان خسارت وارده به زيرساخت‌هاي حوزه راه و ابنيه فني 900 ميليارد ريال اعلام شده است.
کد خبر: ۱۲۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 05 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ميزان خسارت وارده به زيرساخت‌هاي حوزه راه و ابنيه فني 900 ميليارد ريال اعلام شده است .

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام گزارش داد: مهندس «سیدکمال‌الدین میرجعفریان» در جریان بازديد معاون راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور از محورهاي سيل زده استان ايلام و پروژه‌هاي محور اربعين اظهار کرد: هدف از اين بازديد بررسي ميزان خسارت وارده به راه‌هاي ارتباطي استان و بررسي آخرين وضعيت پروژه‌هاي راهسازي و راهداري محور اربعين است.

وی افزود: مرز بين‌المللي مهران به جهت امن و نزديک بودن به عتبات عاليات مورد توجه زائران آقا اباعبداله‌الحسين (ع) بوده به طوري كه در اربعين سال گذشته حدود 2 ميليون زائر از اين مرز تردد کردند.

میرجعفریان اضافه کرد: اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام در راستاي افزايش ايمني و تسهيل تردد اقدامات مهمي از جمله تعريض پل‌هاي محور صالح‌آباد به مهران و تعريض مسير کرده و تلاش خواهد شد در زمان باقي مانده تا اربعين حسيني (ع) محور مذكور ايمن سازي شده و محورهاي جايگزين نيز در مواقع اضطراري آماده شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: بر اثر جاري شدن سيل در استان ايلام 770 كيلومتر از راه‌هاي اصلي و فرعي، 820 كيلومتر از راه‌هاي روستايي و 3040 دستگاه پل آسيب ديده و ميزان خسارت وارده به زيرساخت‌هاي حوزه راه و ابنيه فني 900 ميليارد ريال اعلام شده است .

وی تاکید کرد: راهداران اين اداره كل با تلاش مضاعف در حال ايمن سازي كليه مسيرهاي ارتباطي استان هستند و با تلاش اين عزيزان ارتباط هيچ محوري در استان قطع نشده است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار