مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی همدان گفت: موج جنبش نرم‌افزاری در دانشگاه‌ها به ویژه دانشکده‌های علوم انسانی استان همدان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 06 November 2015
مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی همدان گفت: موج جنبش نرم‌افزاری در دانشگاه‌ها به ویژه دانشکده‌های علوم انسانی استان همدان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فارس؛حسین عابدی‌مهر با بیان اینکه در حوزه جنبش نرم‌افزاری بنا داریم موجی در دانشگاه‌های استان ایجاد کنیم، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم این موج در دانشگاه‌ها به ویژه در دانشکده‌های علوم انسانی استان همدان ایجاد شود.

وی به برگزاری دوره‌های توجیهی جنبش نرم‌افزاری در دانشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: هسته‌های علمی دانشگاه‌های استان پیگیر مطالبات در خصوص کلیات جنبش نرم‌افزاری، نقش دانشگاه‌ها، مطالبات مقام معظم رهبری و کار‌هایی که دانشگاه‌ها باید در این خصوص انجام دهند، است.

مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی همدان افزود: هسته‌های علمی فعالیت‌های دانشجویی به منظور اسلامی‎سازی علوم انسانی دوره‌های توجیهی را نیز پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: نشست یک روزه‌ توجیهی مرتبط با جنبش نرم‌افزاری دانشگاه‌های استان ششم آذر ماهو با حضور چهار استاد برجسته از تهران در چهار کلاس برگزار می‌شود.

عابدی‌مهر خاطر‌نشان کرد: این نشست یک روزه به منظور تمرکز بر هسته‌های علمی دانشگاه‌ها و همراه کردن بدنه دانشجویی در جنبش نرم‌افزاری برگزار خواهد شد.

وی بررسی رتبه‌ استان را در بحث علمی از طریق ارزیابی دانشگاه‌ها دانست و یاد‌آور شد: در حال حاضر 2 هزار دانشجوی بسیجی نخبه در مقطع کارشناسی ارشد در برنامه‌های علمی بسیج دانشجویی حضور دارند.

*کمک‌های معنوی به دانشجویان نخبه بسیجی

مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی همدان بیان کرد: سازمان بسیج دانشجویی در حد توان، به دانشجویان نخبه بسیجی کمک‌های معنوی ارائه می‌دهد.

وی کمک به ثبت مقالات دانشجویان نخبه بسیجی را در نشریات یکی از کمک‌های معنوی عنوان کرد و گفت: بسیج دانشجویی با چاپ مقالات دانشجویان نخبه بسیجی در نشریه دارای گرید این سازمان به ثبت سریع‌تر این آثار کمک می‌کند.

عابدی‌مهر ادامه داد: کمک به ثبت، راه‌اندازی و ساخت نمونه اولیه با پرداخت بلاعوض مقداری از مبلغ مورد نیاز به دانشجویان نخبه بسیجی از دیگر کمک‌های این سازمان است.

*استفاده دانشجویان نخبه بسیجی از کارگاه مرکز رشد

وی با تأکید بر اینکه سازمان بسیج دانشجویی درصدد تأمین نیاز‌های ابزاری دانشجویان نخبه است،‌ افزود: این سازمان پیگیری‌های لازم به منظور در اختیار قرار دادن کارگاه‌ها، تجهیزات و ابزار‌های مورد نیاز دانشجویان را انجام می‌دهد.

مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی همدان تصریح کرد: استفاده از کارگاهمرکز رشد نیز زیر نظر معاونت علمی سپاه توسط دانشجویان نخبه بسیجی انجام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار