شهرداری تهران در پاک‌سازی و بازسازی شهر ایلام مشارکت می‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 04 November 2015
«محمدرضا مروارید» - استاندار ایلام در دیدار با نمایندگان شهرداری تهران ضمن تقدیر از اهتمام شهردرای تهران برای همکاری و ارائه خدمات به مناطق سیل زده ایلام، اظهار کرد: بارش بیش از 325 میلی مترباران در مدت کمتر از 3 روزدر استان، بیشتر زیرساخت های شهری را متلاشی وما را نیازمند همراهی و همکاری بخش های خصوصی و دولتی کرده لذا ضروری است که شهرداری تهران که منشاء خدمات خوبی در ایام اربعین در استان بوده در این زمینه مشارکت و همکاری نماید.

وی با بیان اینکه فراهم کردن امکانات و تجهیزات مورد نیاز از اساسی ترین نیازهای استان برای مدیریت بحران است، بر پاکسازی و مرمت منازل و معابر عمومی شهری از آثار سیل ویرانگر تاکید و تصریح کرد: واحدهای تجاری آسیب دیده نیز باید هر چه سریعتر بازسازی شوند تا رونق فضای کسب و کار دوباره در استان شکل گیرد.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه با مشارکت سازمان پسماند شهرداری روند رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان از سیل اخیر سرعت بیشتری بگیرد، با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و سابقه بسیار خوب شهرداری تهران در خدمات رسانی به زوار در سال قبل ابراز امیدواری کرد با حضور گسترده تر شهرداری تهران در تقویت زیرساخت ها و مبلمان شهری مهران برای رفاه حال زائران باشیم.

استاندار ایلام در این دیدار از زحمات علیرضا رئیسی بعنوان هماهنگ کننده شهرداری تهران با استانداری ایلام نیز قدردانی کرد.

مهدی هوشیار - معاون سازمان پسماند شهرداری تهران از آمادگی این سازمان برای جمع آوری پسماندها و زباله های ناشی از وقوع سیل روزهای اخیر در استان ایلام خبر داد و شهرداری تهران به منظور پاکسازی و لایروبی جداول، پل ها، ابنیه و معابر شهری ایلام آمادگی همکاری را دارد.

وی اظهار کرد: شهرداری تهران امکانات و ماشین آلات لازم را برای پاکسازی آثار تخریب در بوستان ها و فضاهای سبز و همچنین تاسیسات اداری که در اثر سیل پنجشنبه هفته گذشته دچار خسارت شده‌اند، در اختیار استان ایلام قرار می دهد.

معاون سازمان پسماند شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد این امکانات تا اواخر هفته جاری وارد استان ایلام شده و پس از انجام وظایف محوله ظرف 2 هفته این تجهیزات دوباره به تهران بازگردانده شوند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار