دادستان شاهین شهر:
تابناک: دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر نسبت به هر گونه سوء استفاده و هنجارشکنی در چهارشنبه آخر سال هشدار داد و گفت: با هنجارشکنان برخورد جدی می شود.
کد خبر: ۱۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ 10 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مهرداد صیاف زاده افزود: ایجاد حریق، سدمعبر، مزاحمت برای نوامیس مردم، تحریکات ضد اخلاقی و ارزشی، توزیع و استفاده از مواد محترقه و منفجره جرم محسوب می شود و با عامل یا عاملان آن به شدت برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: به ضابطان قضایی دستور اکید داده شده تا با اعمال مجرمانه در روزهای پایانی سال برخورد قانونی لازم را انجام دهند.

دادستان شاهین شهر افزود: در صورتی که سرنشینان خودروها در این ایام به ایجاد سد معبر و مزاحمت و یا انجام حرکات غیر متعارف اقدام کنند، وسیله نقلیه توقیف و راننده آن دستگیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم معنای اخلال در نظم را بخوبی درک می کنند، گفت: ما با شادی مخالف نیستیم اما اجازه نمی دهیم عده ای از جاهای دیگر بیایند و به نام مردم شاهین شهر مرتکب ناهنجاری شوند.

این مقام قضایی تصریح کرد: متخلفان به روال سالهای قبل و تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

صیاف زاده، همچنین به معلمان مدارس توصیه کرد از طریق تعامل مناسب با مراجع انتظامی و قضایی، هشدارهای لازم را درباره اجتناب از اقدامات خلاف قانون و اعمال مخاطره آمیز به نوجوانان وجوانان آموزش بدهند.

دادستان شاهین شهر از والدین خواست تا نظارت مستمر بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند و توصیه و هشدارهای لازم را به آنان بدهند.

صیاف زاده همچنین از شهروندان درخواست کرد که در صورت اطلاع از هرگونه تهیه و توزیع مواد محترقه و یا اخلال در نظم عمومی و مزاحمت، مورد را در سریع ترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

وی همچنین به دایر بودن کشیک دادستانی در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: بمنظور تأمین امنیت عمومی و رسیدگی فوری به جرایم احتمالی، این دادسرا در تمام اوقات تعطیل باز است.

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر افزود: از آنجا که عمل سرقت نیز به معنای به مخاطره انداختن آسایش روانی جامعه است لذا دستور داده شد تا سارقان حرفه ای و با سابقه جمع آوری و تا پایان تعطیلات بصورت بازداشت نگهداری شوند.

شهرستان شاهین شهر در فاصله 20 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :