فرمانده انتظامي شهرستان اسدآبادهمدان ازدستگيري2نفرسارق و يکنفرخريداراموال مسروقه،درنتيجه اقدام بموقع و هماهنگ پليس درسطح شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۲۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 03 November 2015

پیکان سرقتي ازاسدآبادسردرآورد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از کشف يک دستگاه خودرو سواري پيکان و 2دستگاه موتورسيکلت سرقتي در هفته جاري در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ "داودعلي بخشي" در اين رابطه اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامي سيدجمال جنت شهر در حين گشت زني هدفمند در محور اصلي اسدآباد به کنگاور در نيمه هاي شب به يک دستگاه خودرو سواري پيکان که بصورت بلاصاحب رها شده بود مشکوک شدند که پس از مشخص شدن سرقتي بودن خودرو در استعلام از سامانه آگاهي، خودرو به پارکينگ منتقل و تلاش جهت شناسايي سارق يا سارقان آغاز شد.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: به دنبال اخبار واصله مبني بر اينکه فردي در امر سرقت موتورسيکلت، اوراق و به فروش رسانيدن آنها فعاليت دارد، رسيدگي به اين موضوع بصورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

سرهنگ علي بخشي ادامه داد: اکيپ مجربي از عوامل تجسس کلانتري 11ضمن رصد فعاليت نامبرده و بررسي صحت وسقم موضوع، پس از حصول اطمينان، بلافاصله با هماهنگي قضايي در يک عمليات ضربتي ضمن ورود به مخفيگاه، نامبرده را دستگير و تعداد 2دستگاه موتورسيکلت سرقتي بهمراه مقداري وسايل و قطعات اوراقي را در محل کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه يادآور شد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.


دستگيری باندسارقان منازل

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از دستگيري 2نفر سارق و يکنفر خريدار اموال مسروقه، درنتيجه اقدام بموقع و هماهنگ پليس در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ "داود علي بخشي" ضمن تائيد خبر خود در اين رابطه اظهار داشت: در پي خبري مبني براينکه تعداد 4 نفر بصورت باندي اقدام به سرقت از سطح منازل و اماکن خصوصي مردم مي کنند، رسيدگي به اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: در ادامه تحقيقات و بررسي هاي به عمل آمده اکيپ مجربي از يگان امداد، ضمن شناسايي نامبردگان و محل مخفيگاه آنان، با هماهنگي مراجع قضايي طي يک عمليات غافلگيرانه آدرس اعلامي را مورد بازرسي قرار دادند که در نتيجه تعداد 2نفر از سارقان دستگير و مقداري وسايل سرقتي کشف شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: پس از انتقال نامبردگان و انجام بازجوئي هاي فني و پليسي، متهمان به ناچار لب به اعتراف گشوده و معترف به سرقت از منازل مردم و اماکن خصوصي آنان شدند که در ادامه يک نفر خريدار اموال مسروقه دستگير و يک دستگاه چاپگر و سرور يک دستگاه دوربين مداربسته نيز کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به اينکه 2نفر از همدستان متهمان دستگير شده در زندان بسر مي برند ياد آورشد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.


کشف مخدردراسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از کشف 554گرم انواع موادمخدر و دستگيري 8 نفر معتاد پرخطر وخرده فروش در نتيجه اجراي طرح منطقه اي پليس در نقاط آلوده شهرستان خبرداد.

سرهنگ "داود علي بخشي" در اين رابطه اظهار داشت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي بويژه منطقه اي که با هدف ارتقاء احساس امنيت دربين شهروندان، پوشش دادن مناطق حاشيه اي و برخورد با بزهکاران انجام مي شود، طي 72 ساعت گذشته انتظامي شهرستان توانست با بهره گيري از توان و امکانات موجود به کشفيات چشمگيري دست يابد.

وي افزود: در نتيجه اجراي اين طرح ها، علاوه برجمع آوري تعداد چشمگيري اقلام ممنوعه ضد فرهنگي، مقدار554گرم انواع موادمخدر کشف و تعداد 8 نفر معتاد پرخطر و خرده فروش به همراه 7 نفرسارق و20نفردر حوزه ديگر جرائم دستگير و تعداد20دستگاه موتورسيکلت و15دستگاه خودرو مزاحم ومتخلف توقيف وبه پارکينگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس، خواستاراعلام موارد مشکوک از طريق فوريت هاي پليسي 110شد.


تله ی سارقان تجهيزات باراني درفامنين به کارافتاد

فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" همدان ازدستگيري 2نفرسارق تجهيزات کشاورزي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "نوري" بيان داشت:در راستاي افزايش ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح شهرستان فامنين،انتظامي اين شهرستان بصورت مداوم و مستمر اقدام به انجام طرح هاي مختلف در نقاط آلوده و جرم خيز شهرستان کرد .

سرهنگ نوري درادامه بيان داشت: کارکنان پليس آگاهي وکلانتري 11 اين شهرستان با انجام رصدهاي اطلاعاتي و نقطه زني از محل اختفاء سارقان ،طي يک عمليات مشترک، خودرو سارقان را در حال انتقال وسايل سرقتي متوقف کردند.

وي افزود: ماموران پليس با بستن راه فرار سارقان ،اجازه حتي فکرکردن را از آنان گرفته و بلافاصله هر دو نفر آنها را دستگير و به همراه اموال مسروقه به مقر پليس آگاهي دلالت دادند.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت: در باز جويي هاي فني و علمي که توسط کارآگاهان پليس انجام شد،متهمان به 3 فقره سرقت وسايل کشاورزي در ماه گذشته اعتراف کردند.

وي افزود:متهمان به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي دلالت داده شدند.

سرهنگ نوري خطاب به کشاورزان بيان داشت: با توجه به اينکه فصل کشاورزي به اتمام رسيده بهترين راه پيشگيري از سرقت،جمع آوري وسايل و ادوات کشاورزي و انتقال به محل امن و دور از دسترس سارقان مي باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در خاتمه گفت:شهروندان با شماره گيري تلفن 110موارد مشکوک را به پليس اطلاع دهند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار