تابناک تهران- امروز دوشنبه، بارش برف در مناطق شمالی تهران از ساعات اولیه صبح آغاز شده که سطح زمین و کوه‌ها را سفید پوش کرده است.هواشناسی اعلام کرد بارش ها تا روز سه‌شنبه ادامه دارد و از این روز تا پنج شنبه با توجه به پایداری هوا کیفیت هوا در کلان شهر ها از جمله پایتخت پایین می‌آید.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 02 November 2015
به گزارش خبرنگار تابناک تهران، با اینکه از شب گذشته در بسیاری از مناطق تهران بارش باران تا صبح امروز ادامه داشته اما مناطق شمالی پایتخت صبحی برفی داشتند.

بارش برف در برخی از مناطق شمالی شهر تهران به ویژه در اوین، درکه، دربند از ساعات اولیه صبح آغاز شده و زمین و کوه های شمالی پایتخت را سفید پوش کرده است.


شمال تهران سفیدپوش شد/بارش تا روز سه‌شنبه ادامه دارد/هشدار هواشناسی نسبت به آلودگی هوا

براساس پیش بینی هواشناسی کشور فعالیت این سامانه بارشی در روز دوشنبه در سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، بخش هایی از شمال غرب و غرب، شمال شرق کشور همراه با وزش باد و بارش باران و برف ایجاد مه ، ادامه خواهد داشت. در این روز کاهش محسوس دما در نواحی بارشی خواهیم داشت.

همچنین برای برخی مناطق شرق، جنوب و جنوب شرق کشور،  بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

براساس این گزارش روز سه شنبه هم در بخش هایی از مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا از روز سه شنبه تا پنج شنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

به گزارش تابناک تهران هوای امروز دوشنبه در پایتخت ابری، بارش باران، وزش باد؛ در شهرهای شمالی بارش برف و مه صبحگاهی خواهد بود و طی دو روز آینده هم هوای تهران کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد خواهد بود.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی سرعت باد در تهران 2 متر بر ثانیه, 7کیلومتر بر ساعت,  همراه با نم نسبی حدود  % 87 و دید افقی  5000 متر است.

همچنین بیشنیه دمای امروز تهران به 10 درجه سانتی‌گراد و کمینه به 5 و همینطور دو روز آینده هم در گرمترین ساعات 11 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات 4 درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار