هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور عصر سه شنبه هفته جاری برگزار می شود و در بابل تیم خونه به خونه این شهر میزبان صنعت نفت آبادان است. خونه به خونه در پی بدست آوردن روحیه برتری جوئی اش
کد خبر: ۱۲۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 01 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، تیم خونه به خونه در هفته دوازدهم این رقابتها پس از درخشش خیره کننده در این رقابتها در دیداری خارج از خانه برابر میزبان خود آلومینیوم اراک با نتیجه سنگین چهار برصفر تن به شکست داد.
این تیم در بازی روز سه شنبه هفته جاری در صدد حفظ جایگاه خود در جدول ، کسب سه امتیاز و از همه مهمتر بدست آوردن روحیه برتری جوئی اش که از ابتدای فصل شاگردان اکبر میثاقیان به خوبی از آن بهره بردند.
در طرف مقابل هم تیم صنعت نفت آبادان یکی از تیم های با ریشه کشور است که فوتبالی زیبا و چشم نواز ارایه می دهد و برای کسب حداقل امتیاز به بابل می آید.
از سری رقابت های هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم خونه به خونه بابل ساعت 14:45 در ورزشگاه شهدای هفت تیر این شهر میزبان صنعت نفت آبادان است.
تیم خونه به خونه مازندران یکی از دو نماینده استان مازندران دراین رقابتها است که تاکنون با کسب 21 امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند.
مازندران در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشوربا دو تیم نساجی و خونه به خونه حضور دارد.
فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با حضور 20 تیم وطی 38 هفته رفت وبرگشت برگزار می شود.
انتهای پیام/
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار