بارش شدید باران که از چند روز گذشته در مناطق مختلف کشور آغاز شده و موجب جاری شدن سیل در چند استان شده بود، امشب در پردیسان قم سیلاب ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۲۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 31 October 2015
به گزارش تابناک قم، با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و بارندگی شدید در بالادست قم و احتمال جاری شدن سیل، اداه کل مدیریت بحران استان قم مسیر رودخانه قم را مسدود کرد. 

ساعتی پیش ماموران شهرداری این مسیر را که چندین سال است به محل تردد و پارکینگ خودروها بدل شده و نام بلوار زائر را یدک می کشد، تخلیه کرده اند.

بر پایه این گزارش، این بارش ها باعث افزایش چشمگیر سطح آب در کانال احداث شده در منطقه پردیسان شده و آب‌گرفتگی شدید معابر و بروز سیلاب در خیابان‌های پردیسان زندگی عادی مردم را فلج کرده است.

مسدود شدن مسیر تردد خودروها در بلوار زائر و آب گرفتگی مسیر های پردیسان ترافیک سنگینی در ورودی این منطقه ایجاد کرده است.

همچنین با توجه بارندگی های عصر امروز در بخش کهک، حجم شدید آب باعث طغیان رودخانه خورآباد در این بخش شده و سه مصدوم برجای گذاشت.

در این حادثه بی توجهی یک دستگاه خودروی پراید به تذکرهای داده شده و اصرار برعبور از کنار رودخانه باعث واژگونی این خودرو در داخل مسیر رودخانه طغیان کرده، شد.

این خودرو نزدیک به دو کیلومتر در آب رودخانه در حال حرکت بود که سه سرنشین آن شامل دو خانم و یک آقا با کمک مردم و نیروهای امدادی زنده از آب بیرون کشیده شده و به یکی از بیمارستانهای استان انتقال یافتند.  

گفتنی است، در روز‌های آغاز سال 88  ایجاد سیلاب شدید در مسیر رودخانه خسارت های جانی و مالی زیادی را به قم تحمیل کرد. همچنین ریزش نزولات آسمانی و بارش باران در سال های گذشته نیز باعث سیلاب و خسارت هایی به منطقه پردیسان قم شده بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار