سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر دوشنبه از بخش های مراقبت های ویژه، اورژانس و اطفال بیمارستان امینی شهرستان لنگرود بازدید کرد. در این بازدید پرسنل مرکز و بیماران مسائل و مشکلات خود را با وزیر بهداشت در میان گذاشتند و وزیر هم در ادامه از بیماران این بیمارستان دلجویی کرد.
کد خبر: ۱۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲ 09 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از بخش های مختلف بیمارستان امینی شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان بازدید و از بیماران این مجموعه عیادت و دلجویی کرد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر دوشنبه از بخش های مراقبت های ویژه، اورژانس و اطفال بیمارستان امینی شهرستان لنگرود بازدید کرد.

در این بازدید پرسنل مرکز و بیماران مسائل و مشکلات خود را با وزیر بهداشت در میان گذاشتند و وزیر هم در ادامه از بیماران این بیمارستان دلجویی کرد.

در بیمارستان امینی لنگرود 117 تخت مصوب، 150تخت فعال، 20تخت اورژانس و نیز دارای 11 بخش است.

شهرستان لنگرود در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

روز گذشته (یکشنبه) در اولین روز از سفر وزیر بهداشت به گیلان، بیمارستان 32 تختخوابی امام رضا (ع) شفت، بیمارستان 17 شهریور رشت و بخش رادیوتراپی بیمارستان رازی این شهر افتتاح شد. 

دیدار با بیماران بستری در بیمارستان بندرانزلی و بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) رودبار از دیگر برنامه های روز اول سفر وزیر بهداشت به استان گیلان بود. 

بیمارستان نیکوکار املش و بخش دیالیز بیمارستان شهید انصاری شهرستان رودسر در شرق استان گیلان نیز امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید. 

افتتاح بیمارستان غدیر سیاهکل، بازدید از بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه و نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دیگر برنامه های امروز (دوشنبه) وزیر بهداشت در این استان است. 

بر اساس آخرین آمار دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان، 22 بیمارستان دولتی با دو هزار و 338 تخت در استان وجود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار