رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد گفت: پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان ملارد در زمره طرح‌های ملی قرار دارد که تاکنون ۲۰ درصد از پیشرفت فیزیکی آن محقق شده است.
کد خبر: ۱۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸ 09 March 2015
علیرضا صیفوری در گفت‌وگو با تسنیم  با اشاره به کثرت جمعیتی این شهرستان اظهار داشت: مهاجرپذیری این شهرستان و جمعیتی 450 هزار فری ملارد، فرصتی ویژه به شار می رود که در صورت ارتقاء و توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی به شکوفایی هر چه بیشتر استعداد های بالقوه و برجسته در این شهرستان کمک شایانی می کند.
وی افزود: کمبود و محدودیت در سرانه ورزشی ملارد از عمده‌ترین دغدغه‌های ما محسوب می‌شود و به منظور توسعه امکانات و فضای ورزشی در این شهرستان، در حد توان اختیارات و امکاناتی که از آن برخورداریم نهایت سعی و تلاش خویش را به کار می بندیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد گفت: پیگیری افتتاح پروژه‌های ورزشی در حال ساخت از دستور کارهایی است که با جدیت دنبال می شود.
صیفوری در تشریح طرح ها و پروژه‌های عمرانی عرصه ورزشی شهرستان ملارد، عنوان کرد: پروژه‌های سرآسیاب و مهرآذین از طرح‌های استانی به‌شمار می‌رود که با توجه به نیاز سنجی‌هایی که صورت گرفته به ترتیب 9 میلیارد و 6 میلیارد ریال اعتبار نیازمند است، به فضل الهی در صورت پیشبرد و تحقق برنامه‌ها در سال آینده به صورت رسمی به مرحله بهره‌برداری می‌رسند.
وی افزود: در کنار آن پروژه ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان ملارد نیز از عمده‌ترین طرح‌هایی محسوب می‌شود که در زمره پروژه‌های ملی قرار دارد و افتتاح و بهره‌برداری از آن 120 میلیارد ریال اعتبار می‌طلبد که تاکنون قریب به 20 درصد از آن تامین شده و بطور یقین در صورت بهره‌برداری نهایی از این طرح  تراز امکانات تاسیساتی و زیرساختی شهرستان ملارد در بخش ورزشی و تربیت بدنی به نحو قابل توجهی افزایش می یابد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد با اشاره به کسب عنوان‌های قهرمانی در سطح آسیایی و جهانی و درخشش ورزشکاران ملاردی در عرصه‌های بین المللی و افتخار آفرینی‌های گوناگون و متعدد آنها برای ورزش شهرستان، استان و کشور تصریح کرد: توجه و رغبت ویژه مسئولان شهرستان ملارد به عرصه ورزشی این منطقه و حمایت ها و پشتیبانی‌های داود کرمی فرماندار ملارد و حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه ملارد پشتوانه این شهرستان به شمار می‌رود.
وی همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و نماینده مردم شریف شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی را از دیگر عقبه‌های مناسب و سازنده برای ورزش این شهرستان نام برد و خاطرنشان کرد: امید آن داریم با توجه به همگرایی جاری و ساری در بین مسئولان شهرستانی و استانی و تدابیر و تمهیداتی که به منظور توسعه ورزش در سطح شهرستان ملارد اتخاذ شده، روند موفقیت و کامیابی ورزشکاران ملارد در عرصه‌های گوناگون همچون گذشته و با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار