مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام:
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: با توجه به شرایط اضطراری بخاطر وقوع سیل روزهای اخیر، نانوایی های برخی نقاط شهری ایلام بصورت 24 ساعته و شیفتی اقدام به پخت و توزیع نان مورد نیاز مردم می کنند.
کد خبر: ۱۲۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 30 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: با توجه به شرایط اضطراری بخاطر وقوع سیل روزهای اخیر، نانوایی های برخی نقاط شهری ایلام بصورت 24 ساعته و شیفتی اقدام به پخت و توزیع نان مورد نیاز مردم می کنند.

کامران سلیمان پور روز جمعه اظهار کرد: نانوایی ها در برخی نقاط همچون بلوار آزادی، منطقه بانبرز، میدان هفت تیر، مناطق مرکزی شهر هم اکنون بصورت شیفتی شبانه روزی فعالیت دارند.
وی ادامه داد: با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان دو دستگاه تانکر آبرسان بطور مداوم در حال آبرسانی به واحدهای نانوایی فاقد آب هستند تا در فرآیند پخت نان این خبازی ها، اختلال ایجاد نشود.
سلیمان پور از حضور 9 گروه بازرسی و نظارتی با همکاری دستگاه های مرتبط در سطح نانوایی های استان ایلام برای جلوگیری از کم و گران فروشی، عدم رعایت نکات بهداشتی و یا تعطیلی غیر مجاز خبر داد.
وی افزود: به همه نانوایی ها سطح شهر دستور اکید داده شده تا زمانیکه مشتری و متقاضی برای نان وجود دارد، اقدام به پخت نان کنند ضمن اینکه واحدهای دارای لیبل نیز خواسته شده به مغادیر زیاد نان مورد نیاز فروشگاه ها و سوپر مارکت ها را در این ایام تامین کنند.
سلیمان پور یادآور شد: در صورت نیاز این شرکت با همکاری کارخانه های آرد استان توان تامین آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی سطح شهر ایلام را در همه نقاط بویژه نواحی آسیب دیده از سیل و مناطق پر تقاضا را دارد.
هم اکنون 90 درصد نانوایی های ایلام بصورت مداوم نان مورد نیاز مردم را بصورت تمام وقت یا شیفتی تامین می کنند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار