تابناک: فرماندار دلیجان گفت: برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی یکی از کارهای بسیار خوب آموزش و پرورش است که هر ساله در مدارس برگزار می شود
کد خبر: ۱۱۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 28 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پیام دلیجان، هادی فدایی فرماندار دلیجان در حاشیه هجدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان دلیجان که به صورت نمادین در دبیرستان بنت الهدی صورت گرفت گفت: برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی یکی از کارهای بسیار خوب آموزش و پرورش است که هر ساله در مدارس برگزار می شود.

وی افزود: این انتخابات تمرینی برای مشارکت اجتماعی است و دانش آموزان در آن مسئولیت پذیری و کسب مهارت را فرا می گیرند.

فدایی اظهار کرد: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور باید با مشارکت خود در برنامه های مختلف مدرسه، اصول مشارکت در اجتماع را از سن پایین آموزش ببینند.

حجت اله فدایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در این خصوص گفت: هجدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی به صورت همزمان در کلیه مدارس شهری و روستایی دلیجان در حال برگزاری است.

وی افزود: دانش آموزان با شرکت در این انتخابات نمایندگان خود را در کمیته شورای دانش آموزی مدارس به مدت یک سال انتخاب می کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: دانش آموزان می توانند از طریق شوراهای دانش آموزی به عنوان بازوی اجرایی قوی، برخی از مشکلات مدرسه را با همکاری مدیران رفع نمایند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان کم کردن فاصله بین دانش آموزان و مسئولین مدرسه، افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان، ارج نهادن به شخصیت و کرامت دانش آموزی و تقویت مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان را از اهداف برگزاری این انتخابات عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار