نمایش تئاتر «خاطرات» به کارگردانی محمدحسین بروجردی در نخستین جشنواره تئاتر شاهد به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۱۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ 09 March 2015

به گزارش فارس از جنوب استان تهران، نمایش تئاتر «خاطرات» به کارگردانی محمدحسین بروجردی در نخستین «جشنواره تئاتر شاهد» روایت یکی از جانبازان اعصاب و روان را به نمایش می‌گذارد.

این نمایش امروز دوشنبه 18 اسفند ماه ساعت 16 در نخستین جشنواره تئاتر شاهد در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین آماده حضور احاد مردم به‌ویژه علاقمندان به نمایش‌هایی با مضامین دفاع مقدس، ایثار و شهادت است.

نمایش تئاتر خاطرات با حضور بازیگرانی همچون محمدحسین بروجردی، احسان شیرکوند، پگاه مرادی و بر اساس طرحی از پژمان شاهوردی و به کارگردانی محمدحسین بروجردی در فرهنگسرای رازی اجرا می‌شود.

این نمایش روایت صادق یکی از جانباز اعصاب و روان است که در خیال خود در حال خنثی‌سازی یک میدان مین است و در این میان باقر یکی دیگر از همسنگرانش برای منصرف کردن وی تلاش می‌کند اما در آخر نمایش روایت داستان به سمت و سوی دیگر پیش می‌رود که برای تماشاگران بسیار جذاب خواهد بود.

محمدحسین بروجردی، کارگردان تئاتر خاطرات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با این نمایش اظهار داشت: نمایش خاطرات با موضوع جانبازان اعصاب و روان در نخستین جشنواره تئاتر شاهد به روی صحنه می‌رود تا بخش کوچکی از مشکلات جانبازان اعصاب و روان را بازگو کند.

وی گفت: برگزاری جشنواره تئاتر شاهد اقدام بسیار خوبی از سوی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین است و برگزاری جشنواره‌هایی با موضوعات دفاع مقدس می‌تواند نقش مهمی در پاسداشت رشادت‌های رزمندگان اسلام داشته باشد.

بروجردی در پایان تصریح کرد: جانبازان اعصاب و روان بخشی از جانبازان دفاع مقدس هستند که از لحاظ هنری و فرهنگی کمتر به آن‌ها توجه شده و نمایش خاطرات، ادای دین هنرمندان ورامینی به این عزیزان است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار