استانداری طبعا نیروهایش را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و با توجه به نزدیک شدن روزهای حساس انتخابات باید شخصی در چنین پستی قرار بگیرد که توانایی مدیریت روزهای انتخابات متناسب با سیاست‌های دولت را داشته باشد
کد خبر: ۱۱۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 27 October 2015
تابناک کهگیلویه وبویراحمد ;سخنگوی وزارت کشور بارها تاکید کرده بود در وزارت کشور اصل بر عدم تغییر است اما هر چه بهار سال ٩۴ به پایان خود نزدیک‌تر می‌شد فضای تغییر در وزارت کشور داغ و داغ‌تر می‌شد. تغییرات با استاندار پرحاشیه فارس آغاز شد و به استان مازندران رسید. تابستان بود که وزارت کشور خبر از ارزیابی نیروهای وزارت کشور داد و اینکه هر استاندار و فرمانداری که در این ارزیابی نمره قبولی نیاورد برکنار خواهد شد. موج این تغییرات حتی دامن نیروهایی را هم که منصوب دولت روحانی بودند نیز گرفت و استاندار کرمانشاه هم از سمت خود برکنار شد.
برای تغییر فرماندار بویراحمد هم مانند دیگر تغییرات ناگهانی این چند روز دلیل ذکر نشد اما زارعی، نماینده بویراحمد در مجلس به «اعتماد» می‌گوید: استانداری طبعا نیروهایش را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و با توجه به نزدیک شدن روزهای حساس انتخابات باید شخصی در چنین پستی قرار بگیرد که توانایی مدیریت روزهای انتخابات متناسب با سیاست‌های دولت را داشته باشد. فرد جدید که به عنوان فرماندار منصوب شده بیشتر با دولت و برنامه‌هایش هماهنگ است.
با توجه به صحبت‌های زارعی و سابقه‌ای که در کارنامه سید محمد کاظم نظری وجود دارد، به نظر می‌رسد دولت در این استان نیرویی را به کار گرفته که توانایی پیاده سازی سیاست‌های انتخاباتی دولت را داشته باشد، همان هدفی که مد نظر رحمانی فضلی در ساختمان فاطمی است. قابل ذکر است که نظری، دبیر حزب کارگزاران در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار