مسئولین استان پای کار بیایند؛
شنیدیم روز گذشته نیز کارگران کارخانه ساریت در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات معوق و حقوق خود در این شرکت تجمع کردند.این کارگران مدیر عامل خود را تهدید به تجمع در مقابل یکی از صندوق های مالی کردند.
کد خبر: ۱۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵ 09 March 2015
تابناک مازندران:در برهه های مختلف زمانی شاهد بودیم و هستیم که کارگران شرکت ها و کارخانجات مازندران همواره از عدم دریافت حقوق خود گله مند بوده و حتی برای رساندن انتقاد خود به گوش مسولین بارها جلوی ادارات مرتبط و حتی استانداری تجمع کردند.
پس از کش و قوس های فراوان و حاشیه های مختلف که برای کارگران نساجی مازندران مبنی بر نگرفتن حقوق چندین ماهه  وجود داشت بالاخره تا حدی مشکل آنها حل شد اما ظاهرا" قرار نیست اوضاع کارگری استان بدون حاشیه پیش برود.
چند روز قبل بود که اعلام شد کارگران شرکت کشتی سازی صدرا که بیش از 40 سال در عرصه ساخت کشتی و شناور فعال است به دلیل نگرفتن حقوق چند ماه اخیرشان دست از کار کشیده و به وضع موجود خود معترض می باشند.
در پی این موضوع شنیدیم روز گذشته نیز کارگران کارخانه ساریت در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات معوق و حقوق خود در این شرکت تجمع کردند.این کارگران مدیر عامل خود را تهدید به تجمع در مقابل یکی از صندوق های مالی کردند.
انتظار می رود مسولین ذیربط در چنین ایامی که اقشار مختلف در پی خرید سال نو می باشند بیشتر به فکر کارگران شرکت ها و موسسات صنعتی و تولیدی بوده تا لااقل آنها هم بتوانند شادی ایام عید را به خانواده های خود هدیه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار