همزمان با مصاف حساس استقلال – سپاهان در اصفهان؛
تابناک: تيم هاي سپاهان و استقلال در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به مصاف يكديگر می روند. دیداری که می تواند حساسیت های فراوانی برای هر دو تیم داشته باشد و بدون شک نگاه های زیادی روز دوشنبه ورزشگاه فولادشهر اصفهان را خواهد دید.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 26 October 2015

به گزارش تابناك اصفهان، تيم هاي سپاهان و استقلال در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به مصاف يكديگر می روند. دیداری که می تواند حساسیت های فراوانی برای هر دو تیم داشته باشد و بدون شک نگاه های زیادی روز دوشنبه ورزشگاه فولادشهر اصفهان را خواهد دید.

طلايي پوشان برتر جدال با آبي پوشان در فصل پائيز

این دو تیم در تاریخ لیگ برتر 8 بار در فصل پاییز رو در روی هم قرار گرفته اند که آمار به طرز کاملا محسوس به سود طلایی پوشان اصفهانی است.

بازی 33: 12/8/81: سپاهان 3-2 استقلال

بازی 38: 9/9/82 سپاهان 0-0 استقلال

بازی 44: 24/7/84: سپاهان 1-0 استقلال

بازی 46: 10/9/85: استقلال 2-1 سپاهان

بازی 48: 15/7/86: سپاهان 2-1 استقلال

بازی 53: 14/9/88: سپاهان 2-0 استقلال

بازی 59: 12/9/91: سپاهان 0-0 استقلال

بازی 63: 14/9/92: سپاهان 0-0 استقلال

آبان براي سپاهان شانس داشته است!

از 8 بازی برگزار شده، 7 مسابقه در اصفهان به انجام رسیده كه از این بازی ها، سپاهان به 4 برد رسیده و استقلال نيز 2 بار با برد زمین را ترک کرده و از اين بين 2 بار هم نتیجه مساوی حکم فرما شده است. سپاهان 9 گل زده و استقلال 6 بار دروازه تیم حریف را باز کرده است.

این دو تیم یک بار در آبان ماه مقابل هم قرار گرفته اند که سپاهان با نتیجه 3-2 استقلال را شکست داد و به همین خاطر باید گفت آبان ماهی خوش یمن برای سپاهان در بازی مقابل استقلال است

لازم به ذکر است در تاریخ بازی های این دو تیم در لیگ برتر، تنها یک بار بازی در روز چهارم ماه به انجام رسیده که آن هم به بازی سی و پنجم و به سال 82 برمی گردد که سپاهان در اصفهان با نتیجه 3-2 آبی پوشان را شکست داد.

حالا سپاهان و استقلال بازهم در اصفهان، بازهم در آبان ماه و بازهم در روز چهارم ماه مقابل هم قرار می گیرند. آمار می گوید سپاهان بازی را 3-2 می برد اما باید مشاهده کرد این دو تیم توانایی زدن 5 گل را دارند یا خیر. آیا عدد چهار این بار برای استقلالی ها بدیمن خواهد شد یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد. همه این ها تا غروب دوشنبه مشخص خواهد شد.

آبی‌ها با پنج غایب مقابل سپاهان

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران صبح امروز یکشنبه برای برگزاری دیدار خود مقابل سپاهان اصفهان در هفته دهم لیگ برتر، از طریق فرودگاه شهید بهشتی وارد اصفهان می‌شود.

بر اساس اعلام کادر فنی استقلال، این تیم تهرانی پیش از دیدار مقابل سپاهان، یک جلسه تمرینی در اصفهان برگزار خواهد کرد و این تمرین، آخرین برنامه تاکتیکی آبی‌پوشان پایتخت پیش از دیدار روز دوشنبه این تیم خواهد بود.

استقلال برای دیدار مقابل سپاهان خسرو حیدری و بهنام برزای را به دلیل مصدومیت و روزبه چشمی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

وضعیت آرش برهانی و جاسم کرار، دیگر بازیکنان آبی‌پوشان پایتخت نیز هنوز مشخص نیست و گفته می‌شود این دو بازیکن نیز در دیدار مقابل سپاهان به میدان نخواهند رفت.

مربيان درباره جدال دو تيم چه مي گويند؟!

پرويز مظلومي:

* بازی استقلال و سپاهان همیشه جذاب بوده و هر دو تیم به دنبال برنده شدن هستند. استقلال و سپاهان همیشه برای برد به زمین می‌روند.هر دو تیم شناخت لازم را از یکدیگر دارند و ما هم به اصفهان آمده‌ایم تا صدرنشینی‌مان را تثبیت کنیم.

* بازی فردا مهم است و همه توان‌مان را برای پیروزی در آن به کار خواهیم بست. ما پس از دیدار فردا به دربی فکر می‌کنیم. باید به این موضوع اشاره کنم دو مربی‌مان که در تهران ماندند به خاطر تمرین دادن دیگر بازیکنان در سفر به اصفهان تیم را همراهی نکردند.

*بازگشت محرم نوید‌کیا: محرم بازیکن خوبی است، اما سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد و به طور حتم برای هر کدام از بازیکنان این تیم برنامه خواهیم داشت.

* حواشی کرار جاسم: ما یک مجموعه هستیم و از تمام عوامل مجموعه تا جایی که برای تیم کار کنند استفاده خواهیم کرد، چه کرار باشد و چه بازیکنی دیگر.

خاطره‌انگیزترین بازی استقلال و سپاهان: بازی که در تهران با نتیجه 4 بر 3 به سود استقلال به پایان رسید، خاطره‌انگیزترین بازی من مقابل سپاهان بوده است، اما به طور حتم همه بازی‌های سپاهان و استقلال جذاب است. اینکه تماشاگران ما کمتر به ورزشگاه می‌آیند به خاطر کم گل بودن بازی‌های است.

حسين فركي:

* ابتدا ضمن تسلیت به همه فوتبالدوستان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. هفته گذشته مقابل ملوان یک امتیاز کسب کردیم و در تلاش هستیم در این دیدار به برتری برسیم.

* استقلال تیم صدرنشین جدول است و آنها و هوادارانشان برای ما قابل احترام هستند و از طرفی ما هم سپاهان هستیم و انشاالله با کمک هواداران مان بازی خوب و باکیفیتی را به نمایش خواهیم گذاشت و به دنبال سه امتیاز این دیدار خواهیم بود و به امید خدا ناکامی تیم مان در چهار بازی اخیر را به دست فراموشی خواهیم سپرد.

* پیش بینی کردن کار دشواری است و با توجه به تجربه ای که دارم می دانم کار دشواری خواهیم داشت. تمام تلاش خود را می کنیم تا به برتری برسیم. می دانیم که استقلال دو، سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت ومحرومیت به همراه ندارد. در مقابل ما هم بازیکنانی مثل حاج صفی که از تیم ما جدا شده و همچنین محرم نویدکیا و وریا غفوری که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی با تیم ما نیستند را نداریم. ولی در هر صورت به تیمم بسیار امیدوارم. از طرفی محرم با بازگشت خود کمک زیادی به تیم ما کرده است. امیدواریم محرم بتواند هرچه زودتر شرایط خود را بهبود بخشد و کمک حال ما در بازی های پیش رو باشد.

* البته باید اشاره کنم محرم احتمال دارد بسته به شرایط مسابقه به میدان برود اما هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده است. از طرفی ما باید مراقب باشیم محرم دچار مصدومیت طولانی مدت نشود.

* حاج صفی نقش پررنگی در بازی های ابتدایی روی عملکرد تیم ما داشت. شما خودتان می دانید در چهار بازی اخیر نبود حاج صفی تاثیر زیادی در کار ما داشته است. از هواداران می خواهم که به ورزشگاه بیایند تا شاهد بازی خوبی باشند و همچنین تنها تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

* روشندل از زمانی که به ترکیب ما اضافه شده است عملکرد خوبی داشته است و در بازی قبل هم از او راضی بودم و مشکل خاصی نخواهیم داشت.

* نویدکیا بازیکن ارزشمندی است و اگر هم مصاحبه ای انجام داده است در جهت موفقیت سپاهان بوده است و این را مربیان قبلی هم که با او کار کرده اند تصدیق می کنند. در نهایت امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم. هر دو تیم برای کسب سه امتیاز تلاش می کنند و همین کار را دشوار می کند


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
سپاهان قهرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار