فرماندار خلیل‌آباد گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان در بهره‌برداری، تجهیز و تامین نیروی مورد نیاز تنها بیمارستان شهرستان خلیل‌آباد اقدام کند، تا مردم طعم شیرین خدمت‌رسانی بهتر را بچشند.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 26 October 2015
مجتبی شاکری در بازدید از ساختمان در دست احداث بیمارستان 32 تختخوابی خلیل‌آباد با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و تعدادی از پزشکان و کارکنان شبکه و اعضای شورای شهر و پیمانکار این بیمارستان اظهار کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و درمان طرحی ماندگار و بی‌بدیل در دولت تدبیر و امید برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

شاکری ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان در بهره‌برداری، تجهیز و تامین نیروی مورد نیاز تنها بیمارستان شهرستان خلیل‌آباد اقدام کند، تا مردم طعم شیرین خدمت‌رسانی بهتر را بچشند.

وی با بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان اعلام کرد: دانشگاه و پیمانکار پروژه مذکور سعی کنند بخش‌های مورد نیاز جدی این شهرستان را با نظر پزشکان صاحب‌نظر شهرستان تکمیل و توجه بیشتر کنند.

فرماندار خلیل‌آباد با بیان به اینکه مردم برای بسیاری از نیازهای درمانی باید مسیر 15 کیلومتری خلیل‌آباد به کاشمر را طی کنند و در این مسیر امکان بروز اتفاقات ناگواری برای بیماران پیش بیاید خاطرنشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی استان انتظار داریم نسبت به راه‌اندازی کامل این بیمارستان و مطالبه به حق مردم خلیل‌آباد تسریع عمل داشته باشند.

شاکری در ادامه تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این بیمارستان بالای 95 درصد است.

در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بیمارستان 32 تختخوابی خلیل‌آباد در زمینی به متراژ 3 هزار و 500 متر مربع توسط خیرین سلامت خریداری شد و در اختیار پیمانکار اداره راه و شهرسازی برای احداث بیمارستان داده شده است و اکنون در حال تکمیل شدن است.

سید محمد هاشمی افزود: در حال حاضر ساختمان بیمارستان تکمیل و آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی اظهار کرد: پس از تحویل بیمارستان توسط اداره راه و شهرسازی استان به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه برنامه تجهیز و تکمیل نیروی انسانی آن را دارد و پس از عبور از مراحل اداری بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: هزینه احداث کامل بیمارستان 32 تختخوابی بالغ بر 7 میلیارد تومان است.

نماینده مردم شهرستان خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز از پیگیری‌های لازم برای افتتاح این بیمارستان که مورد نیاز مردم منطقه است خبر داد و گفت: برای تسریع در عملیات کاری و تجهیز، وزیر بهداشت و درمان کشور از این بیمارستان بازدید کرده است و استاندار خراسان رضوی نیز این پروژه را مورد بازدید قرار داد و هر یک تاکید کردند تا هرچه سریعتر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

محمد اسماعیل‌نیا از اختصاص 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز بیمارستان توسط وزارت بهداشت و درمان خبر داد و اظهار داشت: همه مسئولان قول داده‌اند تا در چند ماه آینده این بیمارستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

گفتنی است احداث بیمارستان 32 تختخوابی خلیل‌آباد از سال 87 با زیر بنای 3 هزار و 500 مترمربع در زمینی به مساحت 4 هکتار آغاز شده است و تاکنون بالغ بر 4 میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار