کد خبر: ۱۱۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 23 October 2015
مدیرکل بهزیستی گیلان از آغاز ساخت ۴۷ واحد مسکن مددجویی در شفت خبر داد و گفت: تا پایان امسال ۷۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان ساخته می شود.

محمدرضا پارسی، به ساخت مسکن های مددجویی اشاره و اظهار کرد: تا پایان امسال ۷۰۰ واحد مسکن روستایی در قالب تفاهم نامه با بنیاد مسکن ساخته می شود.

وی افزود: در ماه های آینده شاهد بهره برداری از ۹۶ واحد مسکونی پروژه مسکن مهر در شهرستان ماسال و ۱۹۲ واحد مسکن خودمالکی در شهرستان تالش خواهیم بود.

مدیرکل بهزیستی گیلان از آغاز به کار عملیات ساخت ۴۷ واحد مسکن مددجویی شهرستان شفت از نیمه آبان ماه امسال خبر داد و گفت: با توجه به انتخاب پیمانکار و فراهم شدن امکانات لازم مطابق برنامه ریزی ساخت این واحدها آغاز می شود.  

پارسی در ادامه با اشاره به طرح مناسب سازی فضاهای عمومی برای معلولان و سالمندان، اظهار کرد: خوشبختانه اجرای این طرح در استان گیلان به نسبت استان های دیگر پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: شهرستان های رشت، لاهیجان و صومعه سرا در زمینه مناسب سازی فضاهای عمومی وضعیت رضایت بخشی در سطح استان دارند.

این مسئول به پیگیری های معاون عمرانی استانداری در این زمینه اشاره و تصریح کرد: با توجه به این پیگیری ها حساسیت خوبی در بین دستگاه های عضو کمیته مناسب سازی فضاهای عمومی ایجاد شده است.

پارسی با بیان اینکه نظام مهندسی استان نیز همکاری خوبی در این حوزه با سازمان دارد، گفت: خوشبختانه توانسته ایم در زمینه مناسب سازی رمپ ها به ویژه جایگاه های «ای تی ام» بانک ها شاهد پیشرفت خوبی باشیم.

مدیرکل بهزیستی گیلان تاکید کرد: سازمان بهزیستی استان تمایل دارد تا در این خصوص از کانون ها و انجمن های مخصوص معلولان نیز کمک بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار