دو خبرانه تابناک گیلان (14+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که چهاردمین بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 22 October 2015
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که چهاردمین  بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.


تعطیل شدن کارخانه چوکا و سینمای گیلان در یک روز

تابناک گیلان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به تعطیلی چهار ماهه کارخانه چوکا اظهار کرد: با دستور شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی «شستا» تولید شرکت چوکا اخیراً به منظور بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات و تاسیسات حیاتی و فرسوده به مدت چهار ماه متوقف شده است.

بر اساس این خبر و به نقل از خبرگزاری فارس ، وی با بیان اینکه مقرر شده تا پس از اتمام تعطیلی چهار ماهه، کارخانه چوکا دوباره فعالیت خود را آغاز کند، افزود: برای تداوم فعالیت چوکا که مورد تأکید مردم و مسئولان ارشد استان است، پیگیری‌های جدی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تأکید بر اینکه باید تمام تلاش‌ها معطوف به اتمام عملیات نوسازی و بازسازی کارخانه چوکا در موعد مقرر چهار ماهه شود، گفت: این تلاش‌ها باید منجر به فعالیت تولید این شرکت شود.

وی عملیات نوسازی و بازسازی چوکا را با کندی عنوان کرد و یادآور شد: تا کنون وعده‌های کمک مالی شستا محقق نشده و با توجه به اینکه حدود دو ماه از آغاز عملیات بازسازی آن سپری شده، باید تلاش‌ها به این امر بازسازی معطوف شود.

منتظری با اشاره به اینکه اگر عملیات اولیه چهار ماهه با موفقیت انجام شود می‌توان درباره بازسازی اساسی شرکت چوکا تصمیم‌گیری شود، خاطرنشان کرد: بازسازی اساسی و زیربنایی چوکا مستلزم سرمایه‌گذاری حدود 2 هزار میلیارد ریال توسط هلدینگ شستا است.

وی رسیدگی به امور کارکنان شاغل در چوکا طی مدت بازسازی و نوسازی را از وظایف این شرکت دانست و تصریح کرد: این امر باید به نحو احسن انجام شود.

کارخانه چوکا با تولید سالانه 150 هزار تن کاغذ لاینر یکی از بزرگ‌ترین واحدهای صنایع سلولزی در کشور و بزرگ‌ترین کارخانه غرب گیلان به لحاظ تعداد اشتغال است.


از تعطیل شدن کارخانه چوکا و سینمای گیلان در یک روز تا ماجرای اخاذی پسر از پدر در انزلی


سینماهای گیلان تعطیل شد


سید وحید فخر موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم بر اساس اطلاعیه سازمان امور سینمایی کشور اتخاذ شده و بمدت پنج روز ادامه دارد.

وی اظهار کرد: سینماهای استان از ساعت 17 روز پنجشنبه سی ام مهرماه به مدت پنج روز تعطیل است و تمام سینماها از روز سه شنبه هفته آینده فعالیت فرهنگی خویش را از سر می گیرند.

وی ادامه داد: روزهای سوم و چهارم آبانماه ، تنها فیلم قابل اکران فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) است.

فخر موسوی، زمان نمایش فیلم محمد رسول الله در سینماهای گیلان را از چهارم شهریور عنوان کرد و گفت: اکران این فیلم تا استقبال مردم ادامه می یابد.


از تعطیل شدن کارخانه چوکا و سینمای گیلان در یک روز تا ماجرای اخاذی پسر از پدر در انزلی




ماجرای اخاذی پسر از پدر در انزلی

تابناک گیلان: محمدرضا جعفری خیرخواه پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به اخاذی یک پسر از پدرش در انزلی اظهار کرد: مردی 57 ساله در با مراجعه به پلیس آگاهی انزلی عنوان کرد که فرزند 27 ساله‌اش توسط افرادی ناشناس در ازای دریافت 30 میلیون تومان ربوده شده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی مبارزه با جرایم جنایی گیلان برای پیگیری موضوع به بندرانزلی رفتند، افزود: کارآگاهان آگاهی در تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که فرد ربوده شده در شرط‌بندی اینترنتی فعالیت داشته و تمام اموال و دارایی‌های خود را در این راه از دست داده و بارها از پدرش تقاضای پول کرده بود که با مخالفت او مواجه شد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان ادامه داد: طبق توافق صورت گرفته کارآگاهان با پدر این پسر 27 ساله، مبلغ درخواستی به حساب فرزند منتقل و سپس از دستگاه پوز در گلشهر کرج برداشت شد.

این مسئول با اشاره به اینکه فرد ربوده شده پس از حرکت به طرف به انزلی در مدخل ورودی این شهرستان دستگیر شد، افزود: متهم در بازجویی پلیسی به صراحت اقرار کرد که ادعای آدم‌ربایی او کذب بوده و برای اینکه مبلغ مذکور را از پدرش اخاذی کند دست به چنین حربه‌ای زده است.

جعفری‌خیرخواه اقدام متهم مذکور را موجب تحمیل هزینه به پلیس و تشویش اذهان عمومی عنوان کرد و یادآور شد: این موضوع در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه تشویش اذهان عمومی و گمراه کردن پلیس جرم بوده و قابل پیگیری در مراجع قضایی است، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی پلیس گیلان تنها منبع موثق برای اعلام اخبار و حوادث انتظامی و امنیتی در استان و از مردم می‌خواهیم به شایعات بی‌اساس توجه نکنند.

این مسئول بروز شایعات و اخبار غیر موثق را موجب کندی تحقیقات پلیس در برخورد با جرایم عنوان کرد.


از تعطیل شدن کارخانه چوکا و سینمای گیلان در یک روز تا ماجرای اخاذی پسر از پدر در انزلی


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار