شهردار اردبیل گفت: طولانی‌ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور به طول ۱۵۰ متر در مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹ 17 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، محمود صفری ۲۹ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طولانی‌ترین دوچرخه سواری هوایی روی آب کشور در ۴ لاین به طول ۱۵۰ متر توسط بخش خصوصی طی چندماه آینده در مجموعه گردشگری و تفریحی دریاچه شورابیل راه اندازی می‌شود.

وی بیان اینکه توسعه مجموعه گردشگری و تفریحی به عنوان تنها دریاچه طبیعی داخل شهر کشور در برنامه‌های کاری شهرداری قرار دارد، افزود: لاین دوچرخه هوایی، جنب اسکله قایقرانی دریاچه شورابیل و با ارتفاع ۸ متری روی آب توسط بخش خصوصی راه اندازی می‌شود که در حال حاضر این طرح در مرحله اخذ مجوز از اداره کل استاندارد است.

شهردار اردبیل ادامه داد: عملیات عمرانی ایجاد لاین دوچرخه هوایی به زودی آغاز و تلاش می‌کنیم این طرح را ظرف مدت چندماه آتی تحویل شهروندان دهیم.

صفری با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مجموعه گردشگی و تفریحی شورابیل اضافه کرد: این مجموعه با توجه به موقعیتش دارای ظرفیت‌های بسیاری جهت سرمایه‌گذاری است و شهرداری ازهرگونه طرح و ایده سرمایه‌گذاران استقبال و حمایت می‌کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار