آیین افتتاحیه بیست‌ویکمین نمایشگاه قرآن استان عصر امروز با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای ارشاد شهر کرد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵ 07 April 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده، ولی فقیه در استان ۱۸ فروردین‌ماه در این آیین با اشاره به اینکه قرآن تنها کتاب تلاوت و قرائت یا نمایش نیست بلکه کتاب معرفت است، اظهار کرد: باید بر سر سفره این کتاب آسمانی بنشینیم و از مفاهیم نورانی آن بهره‌ها ببریم. این کتاب به تعبیر خودش، شفا و رحمت برای تمام دردها، آسیب‌ها و گرفتاری‌ها است.

وی ادامه داد: امروز در جامعه آسیب‌ها و مشکلات فراوانی اعم از اعتیاد، اختلاف، ظلم و اجحاف، کم‌کاری‌ها، کم‌فروشی‌ها، نقص در تولید و ... وجود دارد که همه خسارت بوده و درمان آنها، قرآن است.

نکونام تأکید کرد: قرآن رحمت پروردگار است، کسانی که قرآن را خوانده‌اند، اما معرفت قرآنی را نیافته‌اند، دچار خسارت خواهند شد. کسی که از معارف قرآن فاصله بگیرد و به جامعه ستم کند، ظالم است.
نکونام در پایان گفت: پیشنهاد می‌کنم که حداقل یک دور تفسیر کامل قرآن را مطالعه کنیم که ساده‌ترین کتاب، تفسیر «نمونه» است.

پیام احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این آیین بیان کرد: بیست‌ویکمین نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری از امروز به مدت چهار روز در مرکز استان دایر است و امیدواریم خانواده‌ها از سراسر استان بتوانند از این رویداد قرآنی حداکثر بهره را ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار