مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از تعیین جریمه ۶.۵میلیاردی برای دو واحد صنفی مشاور املاک و قصابی متخلف به‌دلیل گران‌فروشی و اضافه دریافت کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ 03 April 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از تسنیم، احمد جعفری‌نسب با تأکید بر مقابله با گران‌فروشی در واحد‌های صنفی گفت: پرونده گرانفروشی ۶۵۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی در شعبه ۶۳ بدوی تعزیرات حکومتی تهران تشکیل شد و به اتهام عدم درج قیمت و گرانفروشی رسیدگی شد.
 
وی افزود: با محرز شدن تخلف و قبول تخلف از سوی متهم، توسط شعبه رسیدگی‌کننده علاوه بر پلمب محل و نصب بنر تخلف به‌مدت ۵ روز، حکم به پرداخت ۴ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال جزای نقدی صادر شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در ادامه گفت: همچنین پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی مشاور املاک در شعبه ۲۴ بدوی تعزیرات حکومتی تهران به‌اتهام اضافه‌دریافت کمیسیون رسیدگی شد.
 
وی با بیان اینکه شعبه رسیدگی با بررسی مستندات و ادله گرانفروشی واحد صنفی متخلف اتهام انتسابی را وارد دانست، اضافه کرد: متهم به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد و مبلغ وصول شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران تصریح کرد: گشت‌های مشترک و کارشناسان تعزیرات حکومتی، راه و شهرسازی، اتاق اصناف و اتحادیه مشاورین املاک در رسیدگی به پرونده تخلف واحد صنفی مشاور املاک نقش بسزایی داشتند.
 
جعفری‌نسب در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلف یا گران‌فروشی از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ موضوعات را به اداره تعزیرات اطلاع دهند تا بازرسان به‌منظور رسیدگی در محل حاضر شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار