رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های ویژه روز جهانی قدس در شهر تهران را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ 03 April 2024

به گزارش تابناک تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: به یاد بیش از ۳۳ هزار شهید فلسطینی و مستشاران شهید در سوریه فردا پنجشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در مساجد کرسی تلاوت قرآن برگزار گردیده و قرائت آیات وحی به ارواح شهدای مظلوم فلسطینی تقدیم خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس از ۱۰ مسیر اعلام شده به سوی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد و از میدان فردوسی نیز به سوی دانشگاه تهران تشییع پیکرهای شهدای عملیات تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی در سوریه انجام خواهد شد.

رئیس ستاد روز جهانی قدس استان تهران افزود: مسیر راهپیمایی از مبادی دهگانه به سوی دانشگاه تهران خواهد بود و راهپیمایان به فیض تشییع شهدا خواهند رسید و در مسیرهای راهپیمایی دهها غرفه فرهنگی و تبیینی برپا خواهد گردید.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی به برنامه های پایانی راهپیمایی اشاره کرد و گفت: اجرای مداحی حماسی، قرائت قطعنامه، سخنرانی سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و اقامه نماز جمعه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی برنامه‌های پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس تهران خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران حضور فعال شبکه‌های مختلف صدا وسیما و پخش مستقیم مراسم، حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی و فعالان فضای مجازی، اجرای مداحی و گروه‌های سرود را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و از شهروندان تهرانی خصوصا جوانان و کودکان و بانوان تهرانی خواست با دست نوشته، اقلام تبلیغی مناسب، آدمک، تصاویر و کاریکاتور و امثال آنها پیام خود در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل به جهانیان برسانند. ضمن اینکه فعالان فضای مجازی باید به رسالت تاریخی خود عمل نموده و زبان گویای ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار