مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: در سال ۱۴۰۳ متوسط تردد روزانه از ابتدای طرح تا کنون بیش از ۱۵ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹ 02 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، فرزاد حسنی با از کاهش ۳ درصدی تردد بین استانی از ابتدای طرح نوروزی تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ در استان آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳به مدت ۲۳ روز ادامه دارد.

وی، با اعلام اینکه در مجموع در استان، روزانه ۳۸۳ هزار و ۳۰۵ فقره تردد در سطح محور‌ها انجام گرفته است، افزود: در سال ۱۴۰۳ متوسط تردد روزانه از ابتدای طرح تا کنون بیش از ۱۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای کردستان بیان کرد: در طرح نوروزی امسال میزان تردد ورودی به استان منفی ۳ درصد و برابر با ۹۴۰ هزار و ۸۳۳ مورد است.

وی، همچنین خروجی از استان را از ابتدای طرح تا کنون را شامل ۹۳۷ هزار و ۱۲۴ فقره و کاهش ۴ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل اعلام کرد.

به گفته حسنی، متوسط تردد روزانه برخط با رشد ۱۲ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه برابر با ۴۱۷ هزار و ۲۳ مورد است.

وی تصریح کرد: متوسط تردد ساعتی در روز ۱۳ فروردین ماه جاری با رشد ۱۲ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه برابر با ۲۶۷ مورد و میزان تردد وسایل نقلیه سنگین ۵ مورد بوده است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار