سرپرست بهزیستی نطنز مطرح کرد
تابناک: سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نطنز گفت: با توجه به نبود مرکز مشاوره ژنتیک در نطنز، آماده تاسیس این مرکز ضروری هستیم
کد خبر: ۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸ 27 January 2015
به گزارش تابناک مهدی محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: اهداف شاخص بهزیستی شهرستان نطنز در راستای توانمندسازی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، معلولیت‌ها، ارتقای سلامت اجتماعی و بازتوانی جامعه هدف است و مجموعه بهزیستی شهرستان در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده این اداره، کمک گرفتن از توان خیران شهرستان ضروری به نظر می‌رسد و بدون شک کمک خیران منطقه و یا نیکوکاران غیر مقیم به عنوان سرمایه‌های اصلی این اداره، کمک شایانی در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای اقشار آسیب‌پذیر خواهد کرد.

سرپرست اداره بهزیستی نطنز تصریح کرد: در راستای برگزاری کلاس‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد و طلاق در سطح شهرستان، این اداره آمادگی دارد با همکاری کلیه ارگان‌های مرتبط برای اقشار مختلف جامعه هدف اعم از دانش‌آموز، دانشجو، کارگر و زنان خانه‌دار با حضور اساتید مجرب استانی و شهرستانی کارگاه پیشگیری از اعتیاد و طلاق را در شهرها و روستاهای شهرستان برگزار کند.

وی با بیان اینکه درمان، اشتغال و حمایت از بیماران معتاد یکی از اهداف و شاخصه بارز این اداره است، خاطر نشان کرد: در زمینه بازگرداندن این عزیزان به اجتماع و حمایت از آنها به شرط گذشت یک سال از درمان آنها، یاری برگ و یا کمک مالی به آنها تعلق خواهد گرفت.

محبی اضافه کرد: با توجه به نبود مرکز مشاوره ژنتیک در نطنز، آماده تاسیس این مرکز ضروری با اعلام آمادگی پزشکان هستیم و پزشکانی که متمایل به تاسیس مرکز مشاوره ژنتیک در شهرستان هستند، تقاضای خود را به واحد پیشگیری این اداره ارائه دهند تا با مکاتبه با استان، شاهد ایجاد مرکز مشاوره ژنتیک در شهرستان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار