کد خبر: ۱۱۶۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴ 01 April 2024
به گزارش تابناک مازندران از فرهیختگان، مهدی رحمتی سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی پس از جدایی از نساجی شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد.
مهدی رحمتی پس از جدایی از آلومینیوم و جدا کردن نیمی از ستاره‌های اراکی‌ها از این تیم، انتقالی ناموفق به نساجی داشت. انتقالی که دیری نپایید تا داد مازندرانی‌ها از نتایج ضعیف این مربی درآید و باعث شود این مربی جدایی زودهنگامی را از این تیم تجربه کند.

مهدی رحمتی در اقدامی عجیب، به بهانه‌های واهی از باشگاه آلومینیوم اراک نزد کمیته وضعیت شکایت کرد. او عقیده داشت این باشگاه می‌بایست درصدی از فروش بازیکنانش به رحمتی پرداخت کند! کمیته وضعیت پس از بررسی این پرونده، رای به سود باشگاه آلومینیوم صادر کرد و اراکی‌ها مبلغی به این مربی پرداخت نکردند. 

مهدی رحمتی، اما حکم کمیته وضعیت را نپذیرفت و پرونده را به کمیته استیناف انتقال داد. او در اقدامی عجیب‌تر، در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت به پایان مهلت تسویه بدهی بین المللی باشگاه‌ها و در شرایطی که کمیته وضعیت به ضرر این مربی رای صادر کرده بود، طی نامه‌ای به AFC خواستار خروج باشگاه آلومینیوم از چرخه کسب مجوز حرفه‌ای شد و علت این خواسته را هم بدهی به شخص خودش عنوان کرد! این در حالی است که رای اولیه به سود باشگاه آلومینیوم صادر شده و پرونده این مربی هنوز به مرحله استیناف خواهی هم نرسیده است!

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار