مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از حمایت طرح‌های جریان‌ساز و فاخر در حوزه ایثار و شهادت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱ 30 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، اعظم روانشاد شامگاه یازدهم فروردین‌ماه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد شهرستان پلدختر ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع بیان کرد: پلدختر دومین شهر جهادی در دوران دفاع مقدس است و تاریخ انقلاب گواه فداکاری و نقش ممتاز و برجسته آنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ظرفیت‌های بالای فرهنگی در این شهرستان، اظهار کرد: در کنار استعداد‌های فرهنگی، ظرفیت‌های شهرستان پلدختر در زمینه‌های هنری، مذهبی و اجتماعی بسیار بالاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ائمه جمعه را کانون اصلی مسائل فرهنگی شهرستان‌ها دانست و بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی از جمله کارکرد‌های فعالیت ائمه جمعه بوده و نقش آن در تحقق اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

روانشاد به فعالیت شورای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اشاره کرد و افزود: هدف این شورا رشد کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی، جلب مشارکت‌های مردمی و حمایت از موسسات فعال در این حوزه است که متناظر با این شورا در شهرستان‌ها باید فعال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: باید تولیدات آثار هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی باشد و درباره جریان‌سازی لازم پیام انقلاب در تولیدات هنری در بخش‌های مختلف توسط هنرمندان حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی فعالیت‌های فرهنگی و هنری صورت گرفته یک سال اخیر پلدختر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سال با همدلی، هم‌اندیشی و همکاری مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و فعالان عرصه فرهنگی و هنری، مسائل فرهنگی و هنری شهرستان بیش از پیش به نحو مطلوب انجام پذیرد

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار