مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ۲۶۱هزار و ۴۵۰ مورد بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان در بازه زمانی ۲۳ اسفند سال ۱۴۰۲ تا دوم فروردین ۱۴۰۳ ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵ 24 March 2024

به‌گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد شریفی بیان  کرد: در این مدت ۳۸هزار و ۵۵۷ بازدید از اماکن تاریخی، ۱۰۷هزار و ۲۶۷ مورد بازدید از مناطق طبیعی، ۱۵۸۵ مورد بازدید از موزه‌ها، ۲۱هزار و ۵۱۱ بازدید از مناطق تفریحی، ۲۳۴۰ بازدید در اماکن فرهنگی، ۱۳هزار و ۴۸۳ مورد بازدید از جاذبه‌های دست‌ساز و ۷۶هزار و ۷۰۷ مورد بازدید از نقاط مذهبی ثبت شده است.

وی اظهار داشت : تعداد اقامت‌های ثبت شده در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری استان در بازه زمانی ۲۳ اسفند سال ۱۴۰۲ تا دوم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۵۴هزار و ۴۴۰ نفر بوده است.

شریفی ادامه داد : سهم تعداد اقامت‌های ثبت شده در اقامتگاه‌های رسمی استان ۲۹هزار و ۸۰۹ نفر بوده است که گردشگران در اماکن اقامتی چون مجتمع‌های گردشگری، مهمان‌پذیر، اقامتگاه‌های بومگردی، اقامتگاه‌های سنتی و دیگر اقامتگاه‌ها اسکان داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد :  در این بازه زمانی ۲۲هزار و ۳۰۵ نفر گردشگر در اقامتگاه‌های غیررسمی و ۲۳۲۶ نفر نیز در اقامتگاه‌های اضطراری استان اسکان داشته‌اند.

شریفی گفت :  به تدریج در مدت تعطیلات نوروزی به تعداد گردشگران، اسکان در اقامتگاه‌ها و بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان افزوده خواهد شد./ع

 

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار