استاندار فارس در پیامی آغاز سال شمسی جدید را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳ 20 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدهادی ایمانیه در پیامی عید باستانی نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت؛ متن پیام استاندار فارس به شرح زیر است:
در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ (آیه شریفه ۱۱۴ سوره مبارکه مائده)

حمد و سپاس بی پایان تقدیم درگاه ربوبی خدای مهربان، پروردگار گرداننده‌ی دل‌ها و دیدگان و تغییر دهنده‌ی حالت‌ها به احسن الحال؛ و سلام بر ولی نعمتمان حضرت سید السادات الاعاظم احمدبن موسی الکاظم و برادران ایشان و امام زادگانِ واجب التعظیمِ دیار پهناور فارس.

برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز
(حضرت سعدی علیه الرحمه)

معجزه‌ی بهار و رویش دوباره‌ی جوانه‌ها پس از خزان طبیعت، پیامبر امید برای آدمی است، که، چون اختیار تدبیر امور در دست مدبر حکیم است، لاجرم در دل طوفان‌ها و اوج سختی‌های روزگار، روزنه‌ای به سمت نور گشوده خواهد شد و سرسبزی و نشاط به زندگی باز خواهد گشت و انسان هوشیار، برنده‌ی آزمون معرفت کردگار خواهد شد.
اکنون؛ آمیختگی بهار بندگی با بهار طبیعت، و نفحات عبادات سحرگاه بندگان خاص الهی، برکتِ رزقِ امسالمان خواهد شد و مغتنم شمردن لحظات آن، حرکت دهنده‌ی روح جامعه به سمت قله‌های تعالی بشری و کمال خواهد گشت.

سال گذشته، دولت مردمی در استان فارس توفیقات چشمگیری کسب کرد.
اقدامات خوبی درجهت تکمیل زیرساخت‌ها و سرعت دادن به روند توسعه و پیشرفت استان، درحوزه‌های گوناگون انجام گرفت. اهتمام ویژه در بحث معیشت مردم، حمایت از تولید و اشتغال و تقویت ارزش‌های فرهنگی جامعه، تأمین حداکثری مصالح و منافع استان در زمینه‌های مختلف، از اساسی‌ترین اولویت‌ها و رویکرد‌های کاری دولت در استان، در سال سپری شده بود.
بسیاری از مدیران استان با روحیه جهادی در خدمت رسانی و حسنِ درایت در تصمیم گیری ها، در تزریقِ امید به جامعه همت گماشتند و در گلوگاه حوادث و رویدادها، از تلخ ترینِ آن که حادثه هتک حرمت بارگاه شریف احمدی بود تا شیرین‌ترین آن که سفر دوم دولت به استان و رهاورد ۱۶۰ مصوبه و بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آبادانی و عمران استان و کاهش مشکلات مردم بود، لحظه‌ای از تلاش برای مردم باز نایستادند و امیدواریم به لطف خداوند، این روند در سالِ پیش‌رو، با برنامه‌ریزی‌ها و چشم‌انداز تدوین شده برای استان در حوزه‌های مختلف اقتصاد، تولید، اشتغال، مسکن، گردشگری و... پر شتاب‌تر از گذشته، تداوم یابد.
اینجانب، ضمن گرامیداشت نام و یاد امام راحل (ره)، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و امنیت و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم، نوروز ۱۴۰۳ را، محضر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، رییس جمهور محبوب، دولت عزیز و همه مردم خوب استان فارس تبریک عرض نموده، با آرزوی خیر و برکت و سلامتی و سربلندی، برای مردم سرزمین پهناور اسلامی، از مدیران، کارکنان و فعالان بخش‌های عمومی و غیردولتی در همه‌ی حوزه‌ها که با تلاش صادقانه در راستای سربلندی و آبادانی ایران قوی گام بر می‌دارند، تشکر می‌نمایم. وجود مفاخر دینی، علمی، فرهنگی، ورزشی استان را، به جهت پشتیبانی معنوی مردم و کمک در رسیدن به قله‌های پیشرفت فارس سپاس می‌گویم، پیشانی فرزندان افتخار آفرین استان در همه‌ی عرصه‌های ملی و بین المللی را می‌بوسم و تلاش نیرو‌های نظامی، امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و بسیج را در تامین نظم و امنیت استان و خدمت رسانی به مردم می‌ستایم.
امیدوارم با اتحاد و همدلی میان مسئولین و همراهی مردم شریفمان، در عمل به منویات مقام معظم رهبری، در مسیر خدمت مشمول توفیق الهی شویم و گام تعیین کننده‌ای در رسیدن به جامعه‌ی آرمانی ظهور برداریم.
خدای مهربان، ما و همه‌ی بندگانش را به سمت بهترین‌ها هدایت فرماید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار