فرماندار چرداول:
فرماندار چرداول گفت: شنیدن صدا، همراه با لرزش زمین درسرابله ناشی ازحرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 17 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمدی با اشاره به صدای توأم با لرزش زمین در سرابله گفت: این صداها ناشی از حرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است.

وی افزود: ر ساعات ۱۶ و۷ دقیقه و ۱۶ و۱۶ دقیقه دیروز در شهر سرابله دو صدا همراه بالرزش زمین به وقوع پیوست و بنا به اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران هیچ‌گونه زمین لرزه‌ای در این منطقه ثبت نشده است.

فرماندار چرداول با تایید این مطلب گفت: شنیده شدن صداها و لرزش‌های زمین امروز و همچنین در سال گذشته در شهر سرابله بوقوع پیوسته و این صداها ناشی از حرکات صفحات لایه‌های زیر زمین بوده که با تشکیل گروهای تحقیقاتی علت حادثه در دست بررسی می‌باشد.

علی محمدی یادآور شد: تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر بروز خسارت جانی و مالی به مردم ساکن مناطق شهر سرابله وجود نداشته است.

فرماندار چرداول گفت: تحقیقات این موضوع توسط دو تیم زمین شناس و لرزه نگاری درحال برسی است که فاز اول ان به پایان رسیده و فاز دوم این تحقیقات در حال انجام است.

فرماندار چرداول تا کید کرد: شهروندان عزیز سرابله ای ضمت حفظ آرامش به هیچ وجهی نگران نباشند وقطعا اخبار را از طریق منابع معتبر خبری پیگیری کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار