مدیرعامل شرکت فولاد اکسین گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان با حمایت مجموعه شرکت سرمایه گذاری صبا انرژی امسال علاوه‌بر رشد تولید و محقق شدن سود ۲ برابری در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدامات خوبی را انجام دهد.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ 11 March 2024

تابناک خوزستان: به گزارش خبرنگار روابط عمومی فولاد اکسین خوزستان ، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین در حاشیه مراسم توزیع ۱۰۰ جهیزیه در اهواز گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان با حمایت مجموعه شرکت سرمایه گذاری صبا انرژی امسال علاوه‌بر رشد تولید و محقق شدن سود ۲ برابری در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدامات خوبی را انجام دهد.

او افزود: فولاد اکسین اقدامات خوبی نیز برای مردم خوزستان انجام داده که از جمله آنها کمک برای تامین ۲ هزار تن ورق فولاد پل عنافچه در شهرستان ملاثانی، تامین ۴ هزار بسته معیشتی، تامین ۲ هزار بسته آموزشی برای دانش آموزان نیازمند، برپایی موکب در ایام اربعین و اکنون نیز اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه هستند.

آقای محمدی ادامه داد: اهدای این جهیزیه برای افراد مستحق و نیازمند است که ما در تلاشیم در کنار رشد تولید در حوزه اشتغال و رفع محرومیت در خوزستان به فعالیت های خود ادامه دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین می‌گوید: با هماهنگی های صورت پذیرفته با هلدینگ قصد داریم این فعالیت ها را برای سال آینده به ۲ برابر افزایش یابد و در بحث اشتغال نیز با اجرای طرح های جدید، اقدامات خوبی انجام بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار