جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی هدف دشمنان کشور را از بین بردن یکپارچگی ملت دانست.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 09 March 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار اکبری امروز (۱۹ اسفند ماه) در نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه کارگری و کارفرمایی که در سالن همایش‌های تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: بعد از انقلاب، کسی فکر نمی‌کرد ایران به این قدرت در منطقه دست یابد. اکنون قدرت ایران غیرقابل انکار است و دشمنان نیز به آن اذعان دارند.

وی ادامه داد: کسی فکر نمی‌کرد روسیه برای دفاع از خودش از ایران تجهیزات نظامی بخرد. دانش فضایی و علوم پایه پزشکی نیز از دیگر نمونه‌های بارز پیشرفت‌های چشمگیر کشور است.

وی با بیان اینکه منافع غرب و استکبار ایجاب نمی‌کند کشوری به قدرت ما در این نقطه از منطقه حضور داشته باشد، گفت: به همین دلیل آن‌ها به‌دنبال نقطه ضعف ما می‌گردند و تنها نقطه ضعفی که داریم، حوزه اقتصاد است.

اکبری اظهار کرد: خاکریز اقتصادی کشور پایین آمده است. به همین دلیل، رقیبان و دشمنان ما از همین خاکریز اقتصادی وارد می‌شوند، چون در مدار انقلاب، آن نکاتی که باید در حوزه اقتصادی به آن‌ها عمل می‌شد، عمل نشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) بیان کرد: دشمنان ما دیگر از گزینه‌های روی میز و زیر میز سخن نمی‌گویند، چون می‌دانند این راه‌ها نشدنی است. به همین دلیل، چشم به خاکریز اقتصاد دوخته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید خاکریز اقتصادی را بالاتر آورد و آن را ترمیم کرد، گفت: ما می‌توانیم دانش اقتصادی را با فرهنگ بومی تولید و از تجربه‌های دیگر کشور‌ها استفاده کنیم. این اقدام در حال انجام است.

وی بیان کرد: سال‌ها پیش، خود تحقیری ما را فرا گرفته بود و زمانی که اسمی از جنس ایرانی می‌آمد کاملاً نسبت به آن‌ها بی‌میل بودیم؛ تا جایی که فکر بیکاری فرزندان‌مان را هم نمی‌کردیم، اما اکنون دیگر اینگونه نیست. اینجاست که نقش جامعه کارگری مشخص می‌شود؛ بنابراین فرهنگ کار باید احیا شود و به سرمایه‌های کشور از جمله معادن، نفت و ... توجه داشته باشیم.

وی گفت: کشور ما در حال صادر کردن پیام قدرت به دنیاست و تاکید کرده‌ایم هر کشوری به دارایی‌های ایران تعرض کند، حتماً پاسخ سنگینی دریافت خواهد کرد.

اکبری افزود: همه این کار‌ها برای این است که خاکریز اقتصاد را بالاتر آوریم تا نتایج مثبت آن در سفره مردم دیده شود. مسأله اقتصاد را با ترکیب علم و قدرت و بومی‌سازی آن، جلو خواهیم برد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار