در این مقاله قرار است به معرفی بهترین امداد خودرو تهران و خدمات گسترده آن بپردازیم تا با خیال راحت بتوانید در زمان خرابی خودرو یا تصادفات خودرویی با آنها تماس گرفته و بتوانید با استفاده از جرثقبل دکل دار یا نیسان یدک کش به نزدیک ترین تعمیرگاه ممکن برسید.
کد خبر: ۱۱۵۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 07 March 2024

بسیاری از امدادخودروهای تخصصی مانند سایپا، ایران خودرو، مدیران خودرو، پرشیا خودرو و حتی بهمن خودرو تنها برای خرابی خودرو برای شما تعمیرکار ارسال می کنند و در صورتی که نیاز به یدک کش داشته باشید حتما باید با شرکت های دیگری تماس بگیرید. یکی از این شرکت ها شرکت امدادیاران گستر می باشد که خدمات گسترده ای را به همشهریان تهرانی ارائه می دهد.

مشکلات عمده رانندگان که در راه مانده اند:

تصادف خودرو

در بیشتر تصادفات رانندگی خودرو قادر به ادامه مسیر خواهد بود. ولی اگر خودرو شما آسیب جدی دیده باشد، نباید تحت هیچ شرایطی خودرو را حرکت دهید.زیرا ممکن است با این کار به سایر قطعاتی که آسیب جدی ندیده اند نیز آسیب رسانده و هزینه تعمیرات خودرو را بالا ببرید. در این شرایط تنها می توانید با شرکت هایی تماس بگیرید که قادر به حمل خودرو تصادفی باشند. تا بتوانند با جرثقیل دکل دار یا کفی خودرو بر خودرو شما را به پارکینگ یا نمایندگی مد نظر شما ببرند.

جابجایی خودرو با جرثقیل

اگر خودرو شما نیاز به حمل با جرثقیل دکل دار داشته باشد، می توانید روی کا جساب کنید ما به تمام نقاط تهران جرثقیل دکل دار حمل خودرو ارسال می کنیم.

خدمات جرثقیل دکل دار امدادیاران گستر، آماده ارائه سرویس حمل خودرو در سراسر شهر تهران بصورت شبانه روزی 7 روز هفته حتی ایام تعطیل می‌باشد.

با توانایی حمل خودروهای مختلف و در شرایط مختلف، ما تمامی نیازهای حمل خودرویی شما را برآورده می‌کنیم

اگر به دنبال جرثقیل دکل دار حمل خودرو با امکانات به روز و سرویس بی‌نظیر هستید، با ما تماس بگیرید و تجربه حمل خودرو را با شرکت ما تجربه کنید.

ارسال یدک کش:

نیسان یدک کش یک خودروی ویژه است که برای کمک به خودروهایی که در مسیر گیر کرده‌اند یا نیاز به تعمیر دارند، طراحی شده ‌است. یدک کش می‌تواند خودرو را به یک مکان امن یا یک تعمیرگاه منتقل کند. یدک کش‌ها از دو قسمت اصلی تشکیل شده‌اند: بخش جلویی که شامل فضای راننده و موتور است، و بخش عقبی که شامل دستگاه‌های برداشتن و حمل خودرو است. یدک کش‌ها بر اساس اندازه، قدرت و نوع دستگاه‌های عقبی، دسته‌بندی می‌شوند. برخی از مزایای استفاده از یدک کش عبارتند از:

  • جلوگیری از آسیب بیشتر به خودرو
  • حفظ امنیت راننده و سرنشینان
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • رفع مسئولیت قانونی

امدادخودرو تهران

ویژگی های یک یدک کش خوب

  • یدک کش باید بدون هیچ گونه آسیبی به وسیله نقلیه آن را حمل و جابه جا کند.
  • یدک کش باید ظرفیت و قدرت کافی برای حمل وسایل نقلیه را داشته باشد تا در حین حرکت به موتور آن آسیبی وارد نشود.
  • یکی از مهمترین ویژگی ها سیار بودن خدمات است و اینکه یدک کش بتواند با یک تماس و اعلام موقعیت از طرف امدادخواه، در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حاضر شود.

ما در امدادیاران گستر انواع جرثقیل و نیسان یدک کش خودرو را برای حمل انواع خودرو در سراسر تهران آماده به ارسال داریم تا در هر ساعت از شبانه روز در خدمت همشهریان عزیز باشیم.

امدادخودرو تهران

اتمام بنزین

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر راننده‌ای پیش بیاید، تمام شدن بنزین خودرو است. این مشکل می‌تواند در هر مکانی، از جاده گرفته تا پارکینگ و دسترسی های محلی، پیش بیاید.اگر آمپر بنزین خودرو شما به مشکل خودره باشد ممکن است متوجه اتمام بنزین در خودرو خود نشده اید. یا شاید حواستان نبوده و بنزین شما وسط جاده یا اتوبان خراب شود. با افتخار خدمات ارسال بنزین امدادیاران گستر را به شما معرفی می‌کنیم!

حالا دیگر شما نیازی به نگرانی از اتمام بنزین خودرو در مسیر ندارید. با سرویس سیار ما، بنزین به سرعت به محل شما ارسال می‌شود و شما می‌توانید سفر خود را با آرامش ادامه دهید.

ما به کلیه مناطق تهران از شرق تهران گرفته تا غرب تهران و شما و جنوب تهران شمل پوشش دهی ارسال بنزین سیار می شود.

خرابی ناگهانی ماشین

خودروی شما ممکن است در هر جایی خراب شده و از کار بیفتد یا حتی در پارکینگ خانه دیگر روشن نشود.

تعمیرات سیار امدادیاران گستر یکی از خدمات ضروری است که می‌تواند در مواقع اضطراری به شما کمک کند. اگر خودروی شما دچار نقص فنی شود یا به دلیل تصادف، خودرو دچار آسیب شود ما می‌توانیم در محل آن را تعمیر و در صورت نیاز خودروی شما را به تعمیرگاه یا محل مورد نظرتان منتقل کند.

امداد خودرو خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد، از جمله:

  • تعمیرات سیار خودرو
  • یدک‌کشی خودرو تا تعمیرگاه
  • یدک‌کشی به محل یا تعمیرگاه مورد نظر شما
  • حمل لوازم یدکی

تعمیرات خودروها از بخش‌های مختلفی چون سیستم‌های مکانیکی، الکترونیکی، و سایر اجزاء تشکیل شده است. تیم ما توانمندی برای تعمیر و نگهداری انواع مسائل از قبیل موتور، ترمز، گیربکس، سیستم‌های الکتریکی و … را دارد. به شما اطمینان می‌دهیم که خودروی شما در دست کارشناسان ما امن است

ترکیدن لاستیک و یا پنچری

در هر مسیری ممکن است لاستیک خودروی شما پنچر شود.این مشکل چیز عجیبی نیست و برای هر کسی یک بار این اتفاق افتاده که لاستیک خودرو پنچر شده است. در این مواقع اگر زاپاس شما سالم باشد با داشتن مقداری آشنایی می توانید لاستیک خودروی خود را تعویض کرده و خودرو را به آپاراتی برسانید. اما اگر خانوم هستید یا بلد نیستید یا توانایی انجامش را ندارید می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا برای تعویض لاستیک و پنچری در محل به سوی شما آمده و مشکل شما را رفع نمایند.

خالی شدن باتری

شاید تا حالا برایتان پیش آمده باشد که یک روز صبح سوار ماشین شوید و استارت بزنید، اما ماشین روشن نشود. گاهی هم هنگام رانندگی ماشین خاموش می‌شود و هر کاری می‌کنید دیگر حرکت نمی‌کند. معمولا در این مواقع اول بنزین را چک می‌کنید و می‌بینید که باک پر است. پس چه اتفاقی افتاده است؟

روشن‌نشدن ماشین دلایل زیادی دارد، اما معمولا رایج‌ترین دلیل آن خوابیدن باتری ماشین است. این مشکل که به خالی شدن باتری ماشین هم معروف است، زمانی اتفاق می‌افتد که سیستم برق‌رسانی به باتری خوب کار نمی‌کند. 

خالی شدن باطری خودرو عوامل بسیاری دارد از مشکلات برقی و برق دزدی خودرو گرفته تا اکسید شدن و روشن ماندن چراغ ها.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار