استاندار مرکزی با صدور پیامی از تمام دست‌اندرکاران و همراهان امرِ برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در این استان تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 04 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در این پیام آورده است: پرونده انتخابات ۱۴۰۲ در استانداری مرکزی با تلاش برای تحقق چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، بسته شد و شورای نگهبان طبق قانون پس از بررسی، نسبت به نتیجه نهایی اعلام نظر خواهد کرد.

مردم شریف استان مرکزی برای دوره دوازدهم مجلس پنج نماینده جدید و ۲ نماینده فعلی را راهی خانه ملت کرد و ۲ منتخب برای مجلس خبرگان نیز مشخص شد.

به عنوان کوچکترین خادم استان از تمام دست‌اندرکاران و همراهان امرِ برگزاری انتخابات، به‌ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، رییس ستاد انتخابات استان، رییس هیات نظارت استان، اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت، فرمانداران و شهرداران، اعضای شورای تأمین استان و شهرستان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای بسیج، سربازان گمنام امام زمان(عج)، همکاران دستگاه قضایی، شوراهای شهر و روستا، همکاران حوزه‌های فناوری و پشتیبانی، بخشداران و دهیاران، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، ثبت احوال، امور مساجد، مدیران صنایع و شرکت‌ها صمیمانه سپاسگزارم.

از تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی به‌ویژه دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی نظیر ارتباطات، مخابرات، برق، گاز، آب، اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی، معاونان، مدیران و کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها، ائمه‌جمعه و جماعات، روابط عمومی‌ها، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای، صدا و سیمای شبکه آفتاب، هنرمندان و کانون‌های تبلیغات و نامزدهای اخلاق‌مدار و ستادهای انتخاباتی و فعالان سیاسی از تمام گرایش‌ها که در انتخابات همکاری داشتند، تشکر کرده میکنم.

ضمن تبریک به نمایندگان منتخب مردم استان مرکزی، مراتب سپاس خود را از اقشار مختلف مردم بصیر استان امامین انقلاب به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، که همگام با سایر هموطنان، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزودند، اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار