استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : مردم و مدیران استان از آزمون بزرگ انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز همچون همه پرسی های گذشته سربلند بیرون آمدند و این انتخابات بسیار باشکوه، پُرشور و بدون هیچ‌شائبه‌ و جانبداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ 03 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار داشت : استان در بحث پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت کاندیداهای انتخابات رتبه‌ نخست کشور را کسب کرد که نشانگر تلاش و اهتمام مسئولان در این حوزه است.

وی افزود : نتیجه‌ هم‌افزایی و انسجام بین عوامل اجرایی، هیات نظارت و بازرسی استان، مشارکت بالای آحاد ملت در انتخابات بود و استان ایلام بار دیگر جزء استان‌های برتر کشور قرار گرفت و مردم ایلام در بحث مشارکت در انتخابات بار دیگر خوش درخشیدند و برگ زرینی به افتخارات این استان افزودند.

استاندار ایلام تاکید کرد : دستگاه های مختلف از جمله سپاه، رسانه ها و ائمه جمعه و جماعات در بحث جهاد تبیین جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش وافری داشتند.

وی خاطرنشان کرد :  به اذعان همه‌ رسانه‌ها و مردم، این انتخابات بسیار پرشور و باشکوه و با کمترین تنش‌ اجتماعی و چالش برگزار شد.

وی ادامه داد : برگزاری این انتخابات بدون هیچ شائبه و با سلامت و امنیت برگزار شد که اعتماد و اطمینان بیشتر مردم به دولت و نظام را در پی داشت./ع

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار