سیدشکرخدا در گردهمایی بزرگ و‌ مردمی کوی رمضان:
کد خبر: ۱۱۵۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ 29 February 2024

خورستان به اکسیژن تازه نیاز دارد

باید در اهواز،باوی،حمیدیه و کارون خودزنی و تفرقه منسوخ شود

شهرداری اهواز را از چنگال زالو صفتان خارج می کنم

*به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راه بهارستان ؛* سید شکرخدا موسوی چهارشنبه روز گذشته در آخرین گردهمایی بزرگ مردمی و خودجوش انتخاباتی خود با عنوان گردهمایی خانوادگی در منطقه کوی رمضان در خیل جمعیت زیادی از مردم از تمام نقاط اهواز و دیگر حوزه های انتخاباتی باوی،حمیدیه و کارون حضور یافت و به مردم قول داد با اتحاد مجمع نمایندگان خوزستان، خون تازه و اکسیژن نو به استان تزریق خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دیگر فرصت سوزی بس است و باید آغازگر فصلی نو در خوزستان باشیم.

این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه جوانان خوزستانی به سهم خود در اشتغال در صنایع نرسیده اند گفت: با حذف مدیران پروازی و غیربومی و غارت گران تحمیلی به استان خوزستان معضل اشتغال جوانان این مرز و بوم ریشه کن خواهد شد.

سید شکر خدا موسوی در ادامه بابیان اینکه باید رنگ آرامش را به خوزستان و مردمانش برگردانیم گفت: با تبعیض،نابرابری،حق خوری و منابع خوری برخی زالو صفتان مقابله خواهیم کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: شهرداری اهواز و امکانات و اعتبارات آن را از دست زالو صفتان پس خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر اینکه غبار محرومیت را از چهره تمام مناطق کم برخوردار اهواز و دیگر شهرهای حوزه ی انتخابیه می زداییم تاکید کرد: خودزنی و تفرقه میان مدیران نااصلح و منفعت طلب و باند باز باید منسوخ شود.
سیدشکرخدا موسوی در ادامه ضمن حمایت از تمام اقوام خوزستان تاکید کرد، از ظرفیت تمام اقوام به ویژه جوانان برای آزاد شدن خوزستان از چنگان بی تدبیران و مدیران پروازی با قدرت و صلابت به جلو خواهم رفت.

سید شکرخدا موسوی تاکید کرد خوزستان تنها به دست خوزستانی ها آباد خواهد شد.
جنسیت برای من معنی نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار