مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر حضور پرشور رای اولی‌‍‌ها در انتخابات پیش رو گفت: شرکت در انتخابات حق هر فرد ایرانی و همچنین یک تکلیف بر همگان است که باید انجام شود.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 27 February 2024

تابناک خوزستان: عبدالله حبیبی روز سه شنبه در آیین نمادین نواختن زنگ مجلس در دبیرستان شاهد زینبیه ناحیه ۴ اهواز بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران مبنای مردم سالار دینی را یک اولویت می‌داند و با برگزاری انتخابات این مهم نمایان می‌شود.

وی گفت: باید اهمیت شرکت در انتخابات به عنوان یکی از رویدادهای ملی و مهم کشور ایران اسلامی را از دوران مدرسه به دانش‌آموزان این سرزمین معرفی کرد.

حبیبی با بیان اینکه ۶۰ هزار رای اولی خوزستانی امسال در انتخابات شرکت خواهند کرد ادامه داد: جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی حماسه آفریدند و قطعا این بار نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خواهند ساخت.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه ایران بر خلاف بسیاری از کشورهای منطقه، مجری انتخابات گسترده‌ای بوده است افزود: برگزاری دوازده انتخابات فقط در مجلس شورای اسلامی نشان از اهمیت رای مردم در نظام جمهوری اسلامی دارد.

۱۱ اسفند ماه امسال ۲ انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار