مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۵۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۷۸ تردد وسایل نقلیه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن در جاده‌های این استان ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 27 February 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدزاهدین چشمه‌خاور اظهار داشت: از این میزان تردد وسایل نقلیه ۴۹ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۹۱۳ تردد مربوط به وسایل نقلیه سواری و وانت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت ۶ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۴۷۰ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: محور چوار - ایلام با سه میلیون و ۳۴۱ هزار و ۳۱۵ تردد و محور ایلام - سرابله با ۲ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۸۲۸ تردد، پرترددترین محورهای استان بوده اند.

چشمه خاور از افزایش ۴۰ درصدی تردد از مرز مهران در مدت یاد شده(ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه) خبر داد و گفت: هفت میلیون و ۴۴۰ هزار و ۵۰۲ نفر مسافر ایرانی و خارجی در این مدت از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند.

وی یادآور شد: این میزان تردد در مدت مشابه سال قبل با پنج میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۱۵ نفر تردد ۴۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به تردد مسافران ایرانی در این بازه زمانی یادآور شد: مسافران ورودی مرز مهران سه میلیون و ۲۸۵ هزار و ۷۲۶ نفر و خروجی‌ها از این مرز نیز سه میلیون و ۱۱۴ هزار و ۷۲۶ نفر بوده است.

چشمه خاور به ورود و خروج اتباع خارجی از مرز مهران اشاره کرد و گفت: در این مدت یک میلیون و ۴۰ هزار و ۵۷۶ نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده‌اند که از این تعداد ۶۰۵ هزار و ۹۲۴ نفر به کشور ورود و ۴۳۴ هزار و ۶۵۲ نفر نیز از مرز مهران خارج شده‌اند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار