مدیرعامل آبفای ایلام گفت : تریبون‌های نماز جمعه و جماعات، ظرفیتهای خوبی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب هستند که خوشبختانه در این زمینه ائمه جمعه و جماعات استان همکاری و همیاری خوبی با شرکت آب و فاضلاب استان دارند.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 25 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ ناصری بیان کرد : با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان به عنوان یک شرکت خدمات رسان در تامین و توزیع آب شهرها و روستاها به صورت شبانه روز در حال تلاش است؛ در امر نماز و مباحث فرهنگی نیز بسیار فعال بوده و  کسب رتبه “شایسته تقدیر ویژه” از سوی ستاد اقامه نماز استان دلیلی بر این مدعا است.

وی افزود : از جمله اقدامات آبفا در راستای اهتمام به بحث امورات فرهنگی از جمله نماز می توان به حضور امام جماعت در ستاد و آبفای شهر ایلام، تجلیل از فعالان نماز شرکت، برگزاری دوره آموزشی نماز جهت همکاران، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز، اعزام همکاران به مسابقات قرآنی وزارت نیرو و…..اشاره کرد.

ناصری ادامه داد :  امسال یک باب نمازخانه در حیاط امور ابفای شهر مهران احداث گردیده که ظرفیت بسیار خوبی برای برپایی نماز مخصوصا در ایام اربعین دارد.

وی مطرح کرد : نمازخانه های امورات شهرستان های ایوان، چوار، سرابله، دره‌شهر، هلیلان و صالح آباد نیز تعمیر، تجهیز و رنگ‌آمیزی شده اند ./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار