قهرمان دسته ۷۱ کیلوگرم لیگ وزنه برداری خوزستان با بیان این که در استان نگاه خوبی به این رشته وجود دارد، گفت: بی شک در آینده می توانیم شاهد حضور خوب و قدرتمند دختران خوزستانی در رویدادهای کشوری و عضویت آن‌ها در تیم‌ملی نیز باشیم.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ 24 February 2024

تابناک خوزستان: سمانه موسویان درباره سطح لیگ وزنه برداری خوزستان، اظهارکرد: لیگ وزنه برداری استان طی سه هفته برگزار شد که خوشبختانه از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و رکوردهایی که به ثبت رسید نیز نشان دهنده این است که وزنه برداری زنان خوزستان رشد و پیشرفت خوبی داشته است.

وی بیان کرد: خود من نیز خوشبختانه نسبت به هفته دوم رقابت ها، افزایش رکورد داشتم و از عملکردم در هفته سوم باتوجه به وزنه هایی که در حرکت یک ضرب و دوضرب به ثبت رساندم، راضی هستم. البته باتوجه به این که در دو ضرب با ثبت وزنه ۷۰ کیلوگرم قهرمانی ام مسجل شده بود، برای حرکت سوم به روی تخته نرفتم، وگرنه می توانستم وزنه بیشتری هم به ثبت برسانم.

در خوزستان نگاه خوبی به وزنه‌برداری زنان وجود دارد

این وزنه برداری رامهرمزی با اشاره به سطح خوب وزنه برداری زنان در استان خوزستان، خاطر نشان کرد: به نظرم دختران استان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و برگزاری مسابقات استانی در چنین سطحی می تواند به مطرح شدن هرچه بیشتر وزنه برداری زنان خوزستان کمک بسزایی داشته باشد. در خوزستان نگاه خوبی به وزنه برداری زنان وجود دارد و بی شک در آینده می توانیم شاهد حضور خوب و قدرتمند دختران استان در رویدادهای کشوری و عضویت آن ها در تیم ملی باشیم. البته دختران وزنه بردار خوزستانی هم باید این رشته را جدی تر و حرفه ای تر دنبال کنند.

تاثیر وجود یک مربی سازنده در پیشرفت وزنه‌برداری رامهرمز

موسویان درباره وضعیت این رشته در شهرستان رامهرمز و وجود یک مربی سازنده در این شهر نیز گفت: خوشبختانه با وجود مربی به نام استاد بهمئی وضعیت وزنه برداری رامهرمز خوب و رو به رشد است. همه استعدادهای این رشته در شهر رامهرمز موفقیت خود را مدیون این مربی آگاه به علم روز وزنه برداری هستند. من از سوی این مربی و خانواده دهدار که از پیشکسوتان وزنه برداری رامهرمز محسوب می شوند، برای پیشرفت و کار بیشتر به خوبی حمایت می شوم و می توانم بگویم پیشرفت هایم در وزنه برداری را مدیون استاد بهمئی و خانواده دهدار هستم. خانواده ام نیز حامی خوبی برای من هستند و معتقدند که من می توانم در این رشته موفق باشم. در ورزش زنان این که خانواده ها حامی باشند، در انگیزه و روحیه یک ورزشکار تاثیر بسیاری دارد و خوشبختانه من تاثیر این حمایت را در کارم به خوبی شاهد هستم.

نیازمند امکانات سخت افزاری بیشتری هستیم

وی عنوان کرد: باتوجه به این که شهر رامهرمز قهرمان جهان یعنی رضا دهدار را دارد، از نظر امکانات سخت افزاری نیاز به توجه و نگاه ویژه‌تری است. اگر امکانات ما بیشتر شود، شک نکنید رامهرمز بازهم در وزنه برداری نفرات خوبی را به تیم ملی معرفی خواهد کرد و حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

حضور تیم‌ملی یک رویای دست یافتنی

این وزنه بردار نوجوان خوزستانی درباره آینده خود در این رشته، گفت: به دنبال موفقیت و قهرمانی های بیشتر هستم و حتی به رسیدن به تیم ملی وزنه برداری فکر می کنم. حضور در تیم ملی را یک رویای دست یافتنی برای خودم می دانم زیرا با تلاش و حمایت همه چیز دست یافتنی است.

وی در پایان نیز از هیات وزنه برداری خوزستان برای برگزاری بانظم و با کیفیت لیگ وزنه برداری زنان استان، قدردانی کرد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار