مدیرعامل آبفا ایلام:
مدیرعامل آبفا ایلام گفت: مشکل قطعی آب ۱۲ روستای بخش هندمینی در شهرستان بدره با اجرای دو خط لوله ۱۱۰ میلی متری مرتفع شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 22 February 2024
به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آبفا ایلام، بیان داشت: با اجرای ۲ خط لوله ۱۱۰ میلمتری پلی‌اتیلن آب سرچشمه به تصفیه‌خانه دربند منتقل و آب شرب ۱۲ روستای بخش هندمینی شهرستان بدره که به‌علت سیل تخریب شده بود، وصل شد.
 
وی افزود: بر اثر بارش شدید باران خط انتقال آب ۲۵۰ میلیمتری چشمه به تصفیه‌خانه آب دربند تخریب و آب ۱۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر قطع شد.
 
مدیرعامل آبفا ایلام، ادامه داد: بر اثر شدت سیل، راه دسترسی تصفیه‌خانه دربند بخش هندمینی نیز تخریب شده بود، و از همان ساعات اولیه پس از اتفاق، اکیپ عملیاتی و تیم‌های امدادی و واکنش سریع شرکت وارد عمل شدند.
 
ناصری خاطرنشان کرد: تیم‌های مذکور از طریق پیاده‌روی در مسیر کوهستانی به سرچشمه و محل تصفیه‌خانه آب رسیده و با اجرای ۲ خط لوله ۱۱۰ آب را به تصفیه‌خانه متصل کردند.
 
وی همچنین از تعمیر شکستگی در شهرک ولی‌عصر بدره خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه این حادثه یک اتفاق معمولی بود اما به دلیل بارش باران در چند روز گذشته و در حین اجرای عملیات ترمیم، این امر باعث تاخیر در اتمام عملیات شد که با تلاش مجموعه همکاران امور بدره، این مشکل رفع و آب شرب شهرک دوباره وصل شد./ح
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار