مدیرکل امنیتی استانداری تهران:
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: شرایط برگزاری فرآیند انتخابات در شهرستان رباط کریم بسیار مطلوب و آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات قوی و پرشور فراهم شده‌است.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ 20 February 2024

به گزارش تابناک تهران، سید کمال سادات روز سه شنبه در جلسه بررسی شرایط و فرآیند برگزاری انتخابات اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای آرای مردمی و نشأت گرفته از انتخابات است.

وی افزود: مردم همواره همراه و پشتیبان نظام بوده و هستند و پیشرفت های حاصل شده در تمامی عرصه ها به برکت پشتوانه مردمی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یکی از مقوله های مهم در جامعه بوده و تبیین دستاوردها و پیشرفت های انقلاب برای مردم و به ویژه نسل جوان از مهمترین وظایف ما است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران ادامه داد: امروز در سایه انقلاب و با تکیه بر روحیه خودباوری جوانان ایرانی به پیشرفت های چشمگیر و ارزنده ای در حوزه های مختلف دست یافتیم که دشمن چشم دیدن این موفقیت ها را ندارد.

سادات به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور اشاره و اضافه کرد: تدابیر امنیتی لحاظ شده و شرایط بسیار خوبی در حوزه های مختلف در شهرستان رباط کریم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور به همت مجموعه فرمانداری ایجاد شده که قابل تقدیر است.

وی یادآورشد: برگزاری یک انتخابات سالم و نظارت دقیق بر آن یک وظیفه مهم برای ما است و درآستانه این رویداد حساس و مهم باید امید را در جامعه ایجاد و تقویت کنیم و با تشویق مردم به حضور حداکثری پای صندوق های رأی یک انتخابات پرشور و قوی داشته باشیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسنفند ماه امسال برگزار می شود.

شهرستان های رباط کریم و بهارستان یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار