رییس هیات بازرسی انتخابات استان ایلام ؛
رییس هیات بازرسی انتخابات استان ایلام گفت : موضوع بی‌طرفی بایستی در سرلوحه کار بازرسین، سر بازرسین و هیئت های بازرسی در شهرستان‌ها و مرکز استان‌ باشد و بایستی در چارچوب قانون به وظایف خود عمل کنند.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 20 February 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛هژبری بیان داشت : بازرسی انتخابات محدود به زمان معینی در فرایند انتخابات نیست، هم قبل‌ از برگزاری انتخابات، هم در روز انتخابات و هم بعد از انتخابات را شامل می شود.

وی افزود : دولت وظیفه تسهیل‌گری در انتخابات دارد تا مشارکت حداکثری توأم با سلامت و امنیت و رقابت سالم را شاهد باشیم، ما در انتخابات دخالت نمی‌کنیم اما فرآیند انتخابات را به‌نحو مطلوب و صحیحی بایستی برگزار کند.

هژبری ادامه داد : بازرسان در حوزه‌ امیدآفرینی نیز باید با تعامل لازم با رئیس شعبه، نماینده فرماندار و سایر فرمانداران و دست‌اندرکاران انتخابات همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم انتخابات بسیار خوبی توأم با سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت بالا را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد : همه اعضای هیات های بازرسی بایستی به‌عنوان یک سرباز در عرصه جهاد تبیین فعالیت کرده و در کنار وظیفه سازمانی خود، وظیفه انقلابی خود که همان جهاد تبیین و بسترسازی برای شور و نشاط انتخابات است عمل کنند.

هژبری تاکید کرد :  امسال انتخاب این ۱۲ بازرس ویژه به استان واگذار شد، در طی فرایندی تا دیروز ۱۲نفر انتخاب شده و اسامی به وزارت کشور ارسال و منتظر پاسخ هستیم، بنابراین در انتخابات سال جاری ۷۷۱ نفر در مجموع مشغول کار بازرسی بر انتخابات استان هستند

وی گفت : سلامت در انتخابات موجب افزایش اعتماد عمومی مردم می‌ شود و بر این اساس، مردم رغبت بیشتری برای حضور در پای صندوق‌های رأی پیدا می‌کنند، بنابراین وظیفه خطیری به دوش هیات بازرسی استان‌ها گذاشته شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار