استاندارایلام گفت : طی سال جاری هزار میلیارد ریال بابت ارزش افزوده از قِبَلِ انتقال پرونده‌ مالیاتی نفت و گاز به استان تزریق شده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ 19 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در در تجمع انتخاباتی دانشجویان و دانشگاهیان اظهار کرد :  در این دولت 29 هزار میلیارد ریال برای سامانه‌ گرمسیری و 10 هزار میلیارد ریال برای تونل کبیرکوه هزینه شده است و ابر پروژه‌هایی نظیر سامانه‌ گرمسیری، تونل کبیرکوه، ان‌جی‌ال دهلران، پتروشیمی ارغوان‌گستر، کاغذ سنگی و نیروگاه صبا دهلران در آستانه‌ افتتاح هستند.

وی افزود :  طی 2 سال ۸۴۰ سرویس بهداشتی در مسیرهای تردد زوار ساخته شده است و خدمات زیادی در این راه‌ها انجام شده است.

 بهرام نیا ادامه داد : از مجموع اعتبارات اختصاص یافته برای سامانه گرمسیری که حدود 100 هزار میلیارد ریال است، 29 هزار میلیارد ریال در این دولت هزینه شده است.

وی مطرح کرد :  برای این پروژه از نقطه‌ صفر مرزی استان تا سد کنجان‌چم به طول ۸۵ کیلومتر 2 لوله‌ ۲ متر و ۴۰‌ سانتی‌متری لوله‌گذاری شده و هم‌اکنون آب در لوله‌ها جریان دارد که ۱۷ کیلومتر نیز تونل ساخته شده است و چهار دره پر شده که آب به‌ صورت ثقلی(بدون نیاز به پمپاژ) عبور کرده است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : در کنار تونل ارغوان شهر ایلام، تونل دیگری با طول ۳.۲ کیلومتر با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که تاکنون هزار و 600 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی گفت :  پارک پلی‌پروپیلن به‌عنوان یکی از طرح‌های مهم اقتصادی در منطقه‌ آزاد مهران طی چند ماه اخیر جانمایی و در این پارک ۹۲ کارخانه راه‌اندازی و برای حداقل ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود که طی هفته‌ اخیر تفاهم‌نامه‌ سه‌جانبه‌ اجرای این پارک در منطقه‌ آزاد مهران به امضا رسید.

بهرام نیا تاکید کرد :  دانشجویان امید آینده و منشا تحول در کشور هستند و باید برای انعکاس دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی راویان اول باشند.

وی یادآور شد: دانشگاهیان مرجع بوده و با داشتن جامعه مخاطب، دارای نفوذ کلام در جامعه هستند و می توانند زمینه‌ساز مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو باشند.

استاندار ایلام افزود :  جبهه استکبار همه تلاش خود را برای فاصله انداختن بین مردم و مسئولان به کار گرفته است و در مسیر ناتوی فرهنگی و جنگ ادراکی در حال حرکت است.

وی اظهار داشت : اگر انتخاب نکنیم دیگران برای ما انتخاب می‌کنند و دیگر در تعیین سرنوشت خود موثر نخواهیم بود.

بهرام نیا ادامه داد : سربازان پیاده نظام استکبار در صدد کم‌رنگ کردن انتخابات هستند که با مشارکت بالا در انتخابات آخرین فتنه آنان خنثی و با شکست مواجه می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار