فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 30 کيلوگرم ترياک و دستگيري دو نفر قاچاقچي مواد مخدر در عصر روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 20 October 2015

کشف 30 کيلو ترياک در عمليات پليس همدان

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 30 کيلوگرم ترياک و دستگيري دو نفر قاچاقچي مواد مخدر در عصر روز گذشته خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان ،سردار "حاجي محمد مهديان نسب" با بيان اين مطلب گفت: در پي وصول خبري مبني بر تهيه و توزيع ترياک توسط يک باند دو نفره در سطح استان همدان، دستگيري قاچاقچيان به صورت جدي در دستور کار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.

وي افزود: در ادامه تحقيقات و بررسي هاي به عمل آمده ماموران اين پليس مطلع شدند اين افراد پس از تهيه مواد مخدر در اوزان بالا از استان هاي مرکزي کشور، مواد را با استفاده از خودرو شخصي خود جهت توزيع به استان هاي غرب کشور انتقال مي دهند و به تازگي قصد جابجايي مواد مخدر را دارند.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: ماموران با استقرار در محورهاي مواصلاتي استان، خودرو افراد موصوف را شناسايي و طي يک اقدام غافلگيرانه آن را متوقف کردند که ضمن دستگيري هر دو قاچاقچي در بازرسي از خودرو آنان نيز مقدار 30 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه اظهار داشت: امروز با اشرافيت اطلاعاتي که پليس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان ايجاد کرده شاهد دستگيري تک تک قاچاقچيان مواد مخدر خواهيم بود و ديگر اين قاچاقچيان، همدان را مکان امني براي خود نمي دانند .


کشف 20گرم هروئين در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان ازکشف 20گرم هروئين در نتيجه اجراي طرح منطقه اي پليس در سطح نقاط آلوده شهرستان خبرداد.

"سرهنگ داود علي بخشي" در اين رابطه اظهار داشت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي بويژه منطقه اي که با هدف ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان، پوشش دادن مناطق حاشيه اي و برخورد با بزهکاران انجام مي شود، روز گذشته انتظامي شهرستان توانست با بهره گيري از توان و امکانات موجود به کشفيات چشمگيري دست يابد.

وي افزود: عوامل پاسگاه انتظامي يوسف آباد روز گذشته ضمن اجراي طرح در مناطق آلوده حوزه خود، موفق به کشف 20گرم هروئين شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به عملکرد ساير يگان ها يادآورشد: پليس مبارزه با مواد مخدر با همکاري ساير يگان ها در طول اجراي طرح، موفق به کشف مقداري انواع مواد مخدر و دستگيري تعداد 10نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه تصريح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.


كشف خودروي به سرقت رفته پس از 30 دقيقه تلاش پليس ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از كشف خودروي به سرقت رفته از جلوي منزل طي 30 دقيقه تلاش توسط پليس ملاير خبر داد.

سرهنگ شعبان ترك نيا با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 در خصوص به سرقت رفتن يك دستگاه خودرو از جلوي درب منزلي و اعلام تلفني توسط مالباخته به پليس ، موضوع بلافاصله در دستور كار پليس ملايرقرار گرفت.

اين مقام مسئول در ادامه افزود: با اجراي طرح مهار در سطح شهرستان و حضور مقتدرانه ي گشتهاي مختلف، حلقه بر سارق اين خودرو تنگ شده و در نهايت پس از 30 دقيقه تلاش ماموران اين خودرو در يكي از خيابان هاي شهر ملاير كشف شد.

سرهنگ ترك نيا در ادامه با اشاره به پيگيري قانوني پرونده بيان داشت: پس از انجام مراحل قانوني ، خودروي مكشوفه تحويل فرد مالباخته شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در ادامه از كشف 4 دستگاه موتورسيكلت و خودرومسروقه ديگر در اين شهرستان خبر داد و گفت: ماموران در حين كنترل و سركشي از نقاط مختلف شهر، به پلاک يك دستگاه خودروي وانت پيكانمشکوک شدند که در استعلام به عمل آمده مشخص شد پلاک مذکور مربوط به يك دستگاه خودروي پرايد مي باشد.

وي افزود : در بررسي دقيق تر توسط ماموران پليس آگاهي مشخص شد كه خودروي وانت مسروقه مي باشد که خودرو توقيف و روانه پارکينگ شد.

اين مقام انتظامي در خاتمه بيان داشت: کشف تعداد 3 دستگاه موتورسيكلت مسروقه و تشکيل پرونده در اين رابطه از ديگر اقدامات اين پليس طي 24 ساعت گذشته مي باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار