نمایش طنز «آثار مخرب ماهواره از 4 تا 14 بهمن‌ ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تکاب به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷ 27 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب گفت: متاسفانه ماهواره در دنیای امروز عاملی برای اشاعه فرهنگ های غلط غربی شده است که باید با روش های مختلف مردم را از این موضوع آگاه کنیم.

وی افزود: امروز ریشه بسیاری از کج رفتاری های جوانان و نوجوانان ما به علت الگو قرار دادن شخصیت های سینمایی غرب است که از طریق ماهواره در جامعه رایج شده است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ اسلامی را در جامعه گسترش دهیم، تصریح کرد: در چنین شرایطی، مدیران فرهنگی جامعه باید حرکت خلاقانه و آگاهانه ای را برای کاهش اثرات منفی برنامه های شبکه های ماهواره آغاز کنند.

نجفی اضافه کرد: جنگ نرم رسانه ای بر ضد جامعه ایرانی در ظاهر و محتوا گسترده تر شده و ابعاد بسیار وسیعی پیدا کرده و شبکه های جدید بیشتر به مسائل فرهنگی - اجتماعی تکیه کرده و خانواده و روابط انسانی رابه عنوان بزرگترین سرمایه جامعه مورد هدف قرار داده اند.

وی در ادامه به برپایی نمایشگاه نقاشی از آثار هنرمندان این شهرستان به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و افزود: در طول دهه مبارک فجر نمایشگاه جمعی توانمندی‌های شهرستان با اختصاص دو غرفه به هنرمندان در سالن جهاد کشاورزی تکاب برپا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار