کد خبر: ۱۱۵۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 10 February 2024
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از خبرگزاری پلیس سرهنگ "حجت مشتاق "ضمن تبريک ايام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن ۱۴۰۲ را در مرکز استان به شرح ذیل اعلام و گفت: از ساعت 0800 روز 22 بهمن از عبور و مرور هرگونه وسایل نقلیه به این محدوده ها تا اتمام مراسم راهپیمایی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
 
الف: میدان چی چست به طرف میدان ولایت فقیه  
ب: تقاطع شهید مدنی ، شهید مطهری به طرف میدان ولایت فقیه  
ج: تقاطعشهید باکری و شهید منتظری به طرف میدان ولایت فقیه  
چ: کنار گذر بلوار عطایی به طرف خیابان امام (ره) 
ح: میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان امام (ره)  
خ: کوچه اگاهی ( مخابرات) به طرف خیابان امام (ره) 
د: کنار گذر خیابان ارتش بطرف پنجراه ، میدان انقلاب  
ر: خیابان ایت الله کاشانی از سه راهی هلال احمر به طرف میدان انقلاب و کلیه مسیرهای فرعی منتهی به خیابان امام (ره)  
ز: تقاطع استادان به طرف میدان انقلاب ( خیابان شهید سردار سلیمانی )
وکلیه مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن 
 
◼️سرهنگ "مشتاق" در ادامه از مردم شهید پرور، انقلابی و فهیم درخواست کرد همانند سالهای قبل 1- حتی الامکان از آوردن وسایط نقلیه شخصی در محیط پیرامون مسیرهای راهپیمایی خودداری و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند ، 2- از پارک نمودن وسایط نقلیه در مسیرهای راهپیمایی و تقاطع های منتهی به مسیرهای راهپیمایی جداً پرهیز نمایند. در غیر اینصورت خودروهای پارک شده توسط جرثقیل های راهور به پارکینگ منتقل خواهند شد 3- تردد شهروندان با موتورسیکلت و دوچرخه در مسیرهای راهپیمایی و در بین جمعیت ممنوع خواهد بود.  
 
◽️رئیس پلیس راهور در پایان تاکید کرد: شهروندانی که قصد تردد با وسیله نقلیه خود در سطح شهر را دارند قبلاً پیش بینی ها و برنامه ریزی لازم را جهت استفاده از سایر معابر و مسیرهای جایگزین جهت رسیدن به مقصد شان را داشته باشند و با خادمین خود در پلیس راهنمایی و رانندگی در ایجاد نظم و امنیت ترافیکی همکاری لازم را داشته باشند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار