مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با بیان اینکه جاده‌های استان به دنبال بارش برف لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند، گفت: در حال حاضر تردد در تمام محورهای استان روان است.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 06 February 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدزاهدین چشمه خاور با اشاره به آماده باش نیروهای راهداری در گردنه های استان، اظهار کرد: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند و هنگام سفر، تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: از مردم تقاضا می شود برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در محورهای سردسیر که مانع از انجام برفروبی و نمک پاشی عوامل راهداری در جاده ها می شود، خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می شود از تردد غیر ضروری در محورهای استان اجتناب ورزیده و با رعایت نکات ایمنی با عوامل راهداری و نیروهای امدادرسان همکاری لازم را داشته باشند.

چشمه خاور با بیان اینکه هم اکنون برف در برخی از محورهای کوهستانی استان از جمله محور ایلام - سرابله در حال بارش است، ابراز کرد: با توجه به بارش برف در این محور، با تلاش و استقرار عوامل راهداری تردد در این مسیر کند است اما مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

وی یادآور شد: محور آبدانان _ دره شهر(گردنه کبیر کوه) به دلیل بارش برف لغزنده است از کلیه مترددین تقاضا می‌شود که در تردد از این محور با احتیاط رانندگی کرده و حتما از زنجیرچرخ استفاده کنند.

چشمه خاور بر رعایت فاصله ایمنی خودروها و قوانین راهنمایی و رانندگی در مسیرهای برف‌گیر و کوهستانی استان از سوی رانندگان تاکید کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار