مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام از اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی که با اصلاح فرآیندها و تجهیزات خود مصرف انرژی و آلودگی زیست محیطی کمتری داشته باشند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 20 October 2015

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام از اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی که با اصلاح فرآیندها و تجهیزات خود مصرف انرژی و آلودگی زیست محیطی کمتری داشته باشند، خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، مرتضی دارایی روز سه شنبه اظهار کرد: بر اساس ماده 14 قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی واحدهای صنعتی که فرآیند تولید و محصول تولید شده آنها نیاز به اصلاح الگوی مصرف داشته باشد، می توانند از تسهیلات و اعتبارات پیش بینی شده در لوایح بودجه سنواتی و مشوق های مالی این قانون استفاده کنند.
وی افزود: واحدهای متقاضی می توانند با دریافت پرسش نامه های اطلاعاتی مربوطه و ارسال آنها به سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) برای طرح در کمیته فنی درخواست دریافت تسهیلات داشته باشند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام یادآور شد: دولت تدبیر و امید به منظور حمایت هرچه بیشتر از صنعت 400 میلیارد ریال را در قالب قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی برای واحدهای صنعتی که فرآیند تولید خود را اصلاح کنند در نظر گرفته است.
وی تاکید کرد: 37 میلیارد ریال کمک فنی و اعتباری در طول 2 سال گذشته به واحدهای صنعتی این استان با هدف نوسازی صنایع پرداخت و در اختیار 22 واحد صنعتی قرار گرفته است.
دارایی اضافه کرد: تملک 86 هکتار زمین برای احداث ناحیه صنعتی صالح آباد، اخذ سند تفکیکی 170 هکتار از زمین های شهرک های صنعتی مهران و آبدانان و ناحیه صنعتی شباب، بهره برداری از ناحیه صنعتی لومار و واگذاری زمین این ناحیه به متقاضیان احداث واحد صنعتی از دیگر فعالیت های صورت گرفته با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در این مجموعه بوده است.
به گزارش ایرنا، شرکت شهرک های صنعتی ایلام سال 1370 به منظور ساماندهی وضعیت صنعتگران تاسیس شده است و از مجموع 900 شهرک صنعتی در سراسر کشور سهم استان ایلام هم اکنون 14 شهرک و ناحیه صنعتی است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار